Deze is gedoneerd door een zeer gewaardeerd forumlid.
hij zou moeten werken, maar ik heb dat niet geprobeerd.
In de huidige staat vind ik het niet verstandig deze nu te gaan gebruiken.
Het losse stopcontact en de kabel en stekker zijn dan ook inmiddels verwijderd.
Plan is om er een ruim multiplex kastje omheen te maken met wat gaatjes aan de zijkanten om lucht door te laten.
Ook wil ik dan IEC male ingang en een inbouwstopcontact voor de uitgang + een IEC female uitgang monteren.
Graag zou ik er ook een LED display bijzetten, heb er ergens nog eentje liggen.
Ook ga ik van de week even langs radio Twenthe om te kijken of zij een draaiknop voor het ding hebben.
Ik vraag me nu even een paar dingen af :
- Ik heb nog wat 5x20 mm glasbuiszekeringhouders voor paneelmontage, kan deze beter aan de in of uitgang gemonteerd worden, of allebei ?
- is het verstandig of noodzakelijk om het frame aan de aarde te koppelen ?
