De tweeter is de SB26ADC-C000-4 en de woofer de MW16P-4, beide van SB Acoustics. Ik kocht ze van Olaf voor een erg nette prijs, dat maakt het weer een leuk betaalbaar geheel. Ik gebruik een waveguide van Somasonus geprint door Bas/ Hardbats van hier. Audiomanics maakt een malletje voor me, als ik eindelijk tijd vind om een pakketje zijn kant op te sturen...
Kastje wordt gesloten, enerzijds omdat de huidige dat ook zijn en het nu ook prima klinkt anderzijds omdat ze anders echt wel te groot worden om bij de PC te gebruiken, bijkomend voordeel is dat er dan wellicht een keer een subwoofer bij gemaakt "moet" worden...
Kastje moet zo worden, 18mm met 22mm front. uiteindelijk zal dat v313 mdf worden verwacht ik. Qua afwerking denk ik aan nardo grey, dat lijkt me leuk met de zwarte woofer en waveguide
Nardo grey (of audi vuilniszakgrijs)
T weekend plankjes gezaagd en net het testkastje gelijmd, het eerste deel.
