Maar bedankt voor de uitleg van de relais. Kan dan makkelijk tot 64 db schakelen.
Nee hoor,tot 64+32+16+8+4+2+1+½ dB
Anne
Anne
Ik bedoel dat ik zeg maar 1,2,3,4,5,6… 64 om het scherm kan weergeven.
Maar de alps Motor op afstandsbediening werkt. Nu nog de twee programma’s met elkaar combineren dat gaat spannend worden.
We zijn weer een stapje verder de rotery encoder werk om ledjes aan te zetten. Dus ik kan straks als het lukt ook de rotery encoder de ingang selectie laten aansturen. Komende week gaan we dit dus toevoegen aan het andere rest bestaande Code. Arduino is best grappig.
Moet alleen echt nog kijken hoe ik het moet doen met die relais. Heb nu alleen aangegeven op de display Vol+ en Vol-
(Oled) displays zijn heel snel obsolete. Vervanger is dan net weer anders, beter, etc. Maar zo'n vaart zal het niet lopen toch? Voordat je 20.000 uur verder bent..
Ja zoon dubbele 7 sigement display is wel het beste.
Heb net heel de code af en alles werkt. Maar elke 4 jaar een
Oled display vervangen is ook niet de oplossing ga maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn hoe te programmeren. Zal niet veel moeilijker zijn als de oled display.
Meer dan het volume in dB en het ingangskanaal hoeft het toch niet aan te geven? En bedenk: Des te fancyer, des te minder duidelijk. Die 7 segment zie je veel op vv en zijn door hun schematische weergave juist goed duidelijk.
Een LCduino met Alps motorpot, heb ergens ook nog de juiste FTDI programmeerkabel liggen/hangen.
Mag je hebben voor 25 pleuries ex verzendkosten. Ik doe er niets meer mee.
Bedankt
Maar ik heb een ALPS motor en de rest wel liggen.
Wilde het met een klein Oled display maken. Maar ik ga even kijken wat ik ga doen. Anders kan ik altijd dit nog gebruiken voor een ander project.
Was graag of niet, inmiddels weer in mijn archief gestoken....
Wel bedankt hoor dat je mee denkt. Was niet de bedoeling om bot over te komen hoor. Baal van me zelf dat ik niet gekeken heb naar de duur van zoon oled display.
Maar je hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag of je het scherm dan 24/7 aan laat staan.
Je kunt er ook een "gewone" LCD inzetten. die kostten ongeveer 1/10e van een OLED. (Ebay)
Neem je er gelijk 5, kun je er 10 jaar mee vooruit.
Maar je hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag of je het scherm dan 24/7 aan laat staan.
Je kunt er ook een "gewone" LCD inzetten. die kostten ongeveer 1/10e van een OLED. (Ebay)
Neem je er gelijk 5, kun je er 10 jaar mee vooruit.
Ray sorry ik zie je bericht nu pas. Maar in principe natuurlijk niet maar het moet gewoon lang mee gaan.
Ga eens kijken de komende weken wat ik kan maken. Anders gebruik ik het geheel voor een ander project.
Heb maar toch de Tentlabs module gekocht.