Wat is de aansluiting SCH ?
Ik hoor graag
Moderator: Beheerdersteam
Is goed wel een 2 watt of liever een 3 watt weerstand nemen , misschien is dat te gek , maar ik heb ze niet allemaal meer

Gewoon ff aan houden Anne heeft misschien nog wat harde schijfruimte over om je te helpenvalve schreef: ↑di 25 jan 2022, 17:52Beste buizenbouwers
Al een tijdje loop ik ook met het idee om toch eens zelf iets gebouwen, het geluid van buizen is mij niet vreemd, maar het bouwen wel.
Nu heb ik een tijdje terug een verbouwde Bocama van marktplaats gekocht, mijn 3e Bocama, deze klonk zeker niet slecht maar het zg er echt niet uit.
Nu heb ik het ding helemaal uit elkaar gehaald en zou heel graag het volgende willen gaan bouwen.
2monoblokjes met een{omdat ik het gewoon erg mooi vindt staan en het op een Marantz 8b zit} instelbare bias met een metertje deze komen morgen binnen.
Is er hier iemand die mij hier online of persoonlijk mee zou willen helpen.
Ik kom er ook maar niet uit welk ontwerp je nu het beste kunt gaan gebruiken.
Verder moet het een pp zijn, en gaan ze spelen op een paar openbare speakers met als driver een Lowther pm2c
Ik heb al wat onderdelen binnen, en was al bezig met het indelen van de bovenplaat waarvan hier de foto's
graag hoor ik van jullie.
mvg
Vincent
![]()