3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Misschien kan de muziek je dan tevreden stemmen?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Vast en zeker, heb vandaag via MP een mooie cd van YSN binnen gehad.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Zoeken is een doel op zich. MBCE is, bijvoorbeeld, vaak haar bril kwijt. Dan gaat ze ook zoeken. Heel bijzonder.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
YSN Flow? of Ysn Fab, of YSN marrr, of Y.S.N. ???
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
en dan zeg jij na een half uur dat die in d'r haar zit?Leeuwarden schreef: ↑di 09 nov 2021, 18:03Zoeken is een doel op zich. MBCE is, bijvoorbeeld, vaak haar bril kwijt. Dan gaat ze ook zoeken. Heel bijzonder.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nee, dat is echt nooit het geval. Op zich ook best bijzonder.Henkjan schreef: ↑di 09 nov 2021, 18:04en dan zeg jij na een half uur dat die in d'r haar zit?Leeuwarden schreef: ↑di 09 nov 2021, 18:03Zoeken is een doel op zich. MBCE is, bijvoorbeeld, vaak haar bril kwijt. Dan gaat ze ook zoeken. Heel bijzonder.![]()
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
@Henkjan: Youn Sun Nah
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Tegenwoordig heb je het niet over een mooi geluid, maar de SQ is zo goed.....!!
Afkortingen is dan een gewoonte geworden om aan te geven dat jij dan al wel bekend bent met de materie, want je weet je je het over hebt.
Afkortingen is dan een gewoonte geworden om aan te geven dat jij dan al wel bekend bent met de materie, want je weet je je het over hebt.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik geloof dat ik hier zelfs een keer moest uitleggen wat een power cord was… 
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Netsnoer toch?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Helemaal goed!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Mag ik nu door voor de zekering?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Waarom hang je die niet op oor/AMT-hoogte? Daar heb je de diffusie die zulke panelen geven meer nodig dan tegen je plafond.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dat had ik eerst, maar had het idee dat de zijwand reflectie niet echt een issue was. Dus nu ander plekje zoeken voor deze panelen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
In plaats van tweaks speur ik nu op MP naar cd’s, heb nu een tweede album van Youn Sun Nah gevonden.
Alle Kemp pluggen en akiko sticks zijn trouwens weer uit de set, alleen de Furutech NCF booster zit er nog in. Ik wil nog een tweede setje VdH tijgerweerstanden voor de woofers, maar de maker TvW heeft die niet zo liggen en zou ook liever zien dat ik eerst de stap naar de audiolamp maak… maar dat is in de volledige meest recente uitvoering aardig geld geworden.
Alle Kemp pluggen en akiko sticks zijn trouwens weer uit de set, alleen de Furutech NCF booster zit er nog in. Ik wil nog een tweede setje VdH tijgerweerstanden voor de woofers, maar de maker TvW heeft die niet zo liggen en zou ook liever zien dat ik eerst de stap naar de audiolamp maak… maar dat is in de volledige meest recente uitvoering aardig geld geworden.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ah, daar is dan eindelijk de onbedwingbare lust om een lamp te willen hebben. Richard, wil je het nog een keer vertellen?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Tevens nu de speakers zonder enige toe in, ziet er apart uit, je verliest wat aan energie in het tophoog, maar dit schijnt het beste te werken voor het 3D beeld, gelijke afstraling voor en achter:
https://forum.audiogon.com/discussions/ ... -placement
https://forum.audiogon.com/discussions/ ... -placement
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moet je dan niet eerst aan de tegels voor dat je voor de lamp mag gaan?Leeuwarden schreef: ↑za 13 nov 2021, 9:57Ah, daar is dan eindelijk de onbedwingbare lust om een lamp te willen hebben. Richard, wil je het nog een keer vertellen?
De volgende tweak schijnt iets met een gemodificeerde koelkast te zijn.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb al een audio tegel, deze zit als bodem onder de cd-104 speler!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
De plaatsing volgens bovenstaande link was voor mij echt een eye opener, de muziek heeft niks meer met de speakers te maken, het beeld staat helemaal los in de ruimte. Ik wil niet anders meer in ieder geval, perfecte opstelling voor een kleine kamer.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het is ook een heel specifiek design Daar moet je echt van houden. Op dit moment heb je trouwens de kans op een gratis fantastische twiek: Herfstblaadjes in de hoek achter je speakers!Walt schreef: ↑za 13 nov 2021, 9:31In plaats van tweaks speur ik nu op MP naar cd’s, heb nu een tweede album van Youn Sun Nah gevonden.
Alle Kemp pluggen en akiko sticks zijn trouwens weer uit de set, alleen de Furutech NCF booster zit er nog in. Ik wil nog een tweede setje VdH tijgerweerstanden voor de woofers, maar de maker TvW heeft die niet zo liggen en zou ook liever zien dat ik eerst de stap naar de audiolamp maak… maar dat is in de volledige meest recente uitvoering aardig geld geworden.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Grappig dat je dat zegt, ik overweeg namelijk een flinke plant, maar in zo’n donker hol gaat die vast niet overleven.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Grappig, je zou namelijk verwachten dat de eerste reflectie op de muur dan nog wat dominanter zou worden en zo het beeld meer zou vertroebelen.
Toch leuk dat dit dan voor jou zo werkt.
