Loadlijnen die bij 110 mA ruststroom is toch nog 490x0.11= 53 Watt per buisOWC schreef:De regelaars vinden het doorgaans prettig wanneer ze ook aan ground hangenOpaBert schreef:Waarschijnlijk ben ik wat vergeten zoals gewoonlijk als ik iets teken
Waarom de keuze om voor een dikke vette grote smoorspoel te gaan, en niet een regelaar of een gyrator?
Daarnaast zou ik ook niet de DC gaan schakelen, maar de AC voor de gelijkrichtbrug.
Schakelaars die zulke hoge DC spanningen aan kunnen zijn er bijna niet.
Ja daar heb je gelijk in Ik zét dat contact in de AC kant
De Smoorspoel is een zwaar ding maar is niet kapot te krijgen en doet zijn werk zonder bijwerkingen Dat en zijn hoge bedrijfszekerheid
In mijn eigen versterker wil ik dat wel proberen maar niet in een van een ander 150 km ver weg
Ga vanavond proberen schema aan te passen
