Komen bij de 190€ nog eens 29€ bij komende kosten bij
Dus op 150€ eigenlijk nog veel minder omdat je zo veel verzendkosten moet betalen
Betaal je dus 2 x de aanschafprijs van een buizenbak als er niet meer dan 1000 volt op staat
Moderator: Beheerdersteam
Zo heb ik het niet bedoeld PeterPjotr schreef:Het staat je natuurlijk vrij een linkje naar een andere/recentere versie te geven. Deze stond nog in mijn bookmarks.
Bert, dat je zoveel aan verzendkosten betalen moet af en toe is Chinese marketing. Heeft niets van doen met de recente verandering van EU regels. Daarvoor moet je bij de Chinezen gaan klagen. Ik geef je weinig kans
Eenmaal andermaal, nog iemand meedoen?Barry2001 schreef:Nu dus de 22 euris grens er niet meer is wordt het nog interessanter om samen te bestellen, en de overige kosten te delen. Daarover gesproken, ik ga nog bestellen bij JLCPCB, als er iemand mee wil doen laat maar horen. Moet dan wel uiterlijk morgen de Gerbers hier hebben.
Dat adres stond ook al op mijn oude pakketjes.Pjotr schreef:Vorige week maandag besteld bij Ali, vanmorgen bezorgd door Post.nl zonder extra kosten e.d. Lijkt er op dat het alleen maar sneller gaatAfzender was een adres in Schiedam. Waarschijnlijk hebben ze het anders en beter geregeld nu met transport.
One World Concepts schreef:Dat adres stond ook al op mijn oude pakketjes.Pjotr schreef:Vorige week maandag besteld bij Ali, vanmorgen bezorgd door Post.nl zonder extra kosten e.d. Lijkt er op dat het alleen maar sneller gaatAfzender was een adres in Schiedam. Waarschijnlijk hebben ze het anders en beter geregeld nu met transport.
Ja, was een doos met 20 Purifi spiekers voor ene Bart. Had ik niet besteld maar kan ze wel gebruikenJohn P schreef:Ze sturen nu de retourzendingen direct naar de volgende klant?