Ik zag het toen niet zitten er mee aan de slag te gaan, en had op dat moment ook niet
echt het budget om de rest van de materialen aan te schaffen om de versterker af te bouwen.
Nu, via een hele mooie aanbieding heb ik de printen, inmiddels volledig bestukt, weer terug
gekocht, en heb ik daar 2 mooie trafo,s bij gekregen, en een modushop kast overgenomen.
Erik, nogmaals bedankt voor de mooie deal.
De planning is, om de modules eerst aan een luistertest te onderwerpen, voor dat ik ze definitief
in de kast ga bouwen. Maar Lichamelijk en geestelijk loopt het hier niet erg lekker, dus het zal wat moeite kosten.
Foto's volgen.
