Nee Daar gaat het niet omPimDriessen schreef:Dag Bert,
Het lijkt me ook niet echt belangrijk welke waarde hij heeft, ga er vanuit dat die 6 Henry wel gehaald wordt.
We moeten maar even met de E-mail verder over de overdracht van de Amroh trafo`s en de smoorspoelen.
Groet,
Pim
Gaat om de meting
Wat Amroh erop geprint heeft zal wel kloppen
Dat zal me Worst zijn
