Groot nieuws Anne jouw ingreep is het SUPER
Bedankt Peter en Spoc was dat Bob

ik vergeet alles

- Fasedraaier gekruist naar Eindbuizen
Weer een grote verbetering
Een grote stap Anne Ik moet nu wel ruim 3 volt RMS in sturen voor 50 Watt
Dus R19 moet groter worden
En ik heb een langzaam oplopende curve met een maximum op ca 90 Khz
Dus over R19 ook een Condensator, tot nu toe gebruik ik een folie afstem condensator van 500 pF om dat te bepalen

- Afstemfolie condensator
Dat zal ik hier ook maar doen expirimenteel bepalen maar er is een mooi woord voor
De versterker loopt makkelijk van 30 hz met 50 Watt en 20 khz
Maar ook nog veel hoger de piek zit rond 100 khz
Een mooie sloop signaal voor tweeters
De spanning is daar Ca 1,5x groter dan 30 khz uit mn hoofd
Dus de terugkoppeling met een RCtje doen er zit 22KΩ tussen ik meen dat op de print een plekje zit voor een condensator
Hij koppelt ook te veel terug dat moet ook wat minder Dus dat komt goed uit
Ik moet nu ruim 3, Volt rms in sturen voor 50 watt
R19 en een leeg plekje voor een C tje boven de FB
Als ik het goed zie op de print
Anders over de weerstand solderen
Nu gaat het wel erg goed
Gaat helemaal goed komen Goeie trafo van AE geen spijt van

Tid voor een Taske koffie
