Dat kan maar raad ik niet aan. Dan gaat de lage vervorming toch wel wat aan de haal de verkeerde kant op. Ik heb dat gehoormatig niet beoordeeld verder. M.i. kun je dat beter met een aparte opamp doen of laten. Ikzelf heb er geen behoefte aan. En een DACT of Alps versterkt toch ook niet? Met de relaxed bedoel ik i.d.d. een relaisverzwakker zoals die hier op het forum al eens besproken is. Die is er ook in een gebalanceerde versie! Maar of daar nog printen van zijn? Op Ebay zie ik ook Chinese klonen maar daar heb ik toch mijn twijfels over. De kwaliteit van de relais komt er best op aan.Leeuwarden schreef:Trouwens, klopt het dat die PGA versies behalve verzwakken ook iets versterken?
P.s. Jan Geert, hoe staat het nu met jouw vv project. Is eigenlijk wel wat Jan min of meer zoekt.
