Leeuwarden schreef:I.d.d. en dan ook een voorversterker, of alleen een buffer, ertussen. Soms werkt een losse pot maar meestal niet...
Pjotr schreef:
Zou er i.d.d. nog maar eens over nadenken. Je maakt het jezelf wel heel erg moeilijk zo. De bedrading moet ook nog netjes ergens. Een bijpassende complete kit met display, volumeregelaar en ingangsselector kost ca €100 bij Audiophonics. Dat past volgens mij zo in die andere kast. Dan maak je er een integrated van
100€ vind ik veel teveel geld voor iets wat ik niet eens mooi vind
Pjotr schreef:Alleen een potmeter aan de ingang kan prima Bert. Neem dan een 10K log. Dat past het beste hier. En niet zo snel opgeven Bert. We komen er heus wel uit

Het grootste gedeelte heb je al af. Het is alleen nog een kwestie van netjes bedraden.
Het is niet opgeven Pjotr
Het is stoppen voor ik er nog meer geld in moet stoppen
Een potmeter ( dacht ik ) ik een prima oplossing, maar dan komt leeuwarden
En dan ook jouw opmerkingen over die audiophonics ding
https://www.audiophonics.fr/en/preamp-m ... -3609.html 55€
https://www.audiophonics.fr/en/preamp-m ... -3774.html 139€
Als ik er wat mooi voor mij zelf wil maken komen er een paar leuke wappers in
Maar het staat niet bij de rest van mn audio installatie helemaal niet met een blauw of groen display
De voeding Met joram even over gehad in een pb volgens mij
Dan zit ik nog naar 2 voedingsprinten te kijken , die zouden van knuisje zijn
Er zitten relais op op smd transistors
Ik weet niet eens hoe ik daar de trafoo,s op aansluiten moet
Ik dacht er moet een midden tap zijn met 24volt -0-24
Meestal moesten die versterker zo worden aangesloten DC zou dat zijn -32 0 +32 Maar deze niet dus
Ik dacht het moet zo als in dit plaatje
Maar dat werd tegen gesproken Dus ik snap er steeds minder van
Dus ik doe er beter aan het maar hier aan te bieden die weet hoe het zit Peter
ray5150 schreef:Het is inderdaad vrij krap, maar als je de printen op hoogte zet met afstandhouders kun je de bekabeling eronderdoor laten lopen.
Als ik die andere kast gebruik zou dat geen probleem zijn
En inderdaad Ray eronder mag ook
Maar ik zit nog steeds dat maar niet snap hoe ik die trafo 2x25 volt op die voedingsprint moet aansluiten
Ik heb nog geen wappers besteld en de rest van de spullen heb ik niet echt veel voor betaald
Maar de rekening loopt wel op
Zal er nog maar eens over nadenken