Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Gewoon wielen er onder. Heb ik ook onder mijn 15" JBL 160 liter kasten.
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Zo best wat gedaan vandaag;
Tapje m6 kwijt, moest ff zoeken voordat ik door had dat je geen staal te dicht bij een sdx12 moet leggen
Tilhulp voor het in de behuizing plaatsen en weer verwijderen van de driver...nodig!
Overal m5 rampa's via de achterkant in gesmurfd, mochten ze vast zitten bij het eruit halen dan draaien ze zich gewoon vaster...
Tapje m6 kwijt, moest ff zoeken voordat ik door had dat je geen staal te dicht bij een sdx12 moet leggen
Tilhulp voor het in de behuizing plaatsen en weer verwijderen van de driver...nodig!
Overal m5 rampa's via de achterkant in gesmurfd, mochten ze vast zitten bij het eruit halen dan draaien ze zich gewoon vaster...
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Frontjes ook gelijk maar op maat gemaakt en voorzien van nippies, hopen dat ze het houden anders schroef ik ze nog vast
Alle gaatjes zitten goed
Ik moet alleen nog om lange zwarte boutjes
Deze pakt net 2 gangen draad
Alle gaatjes zitten goed
Ik moet alleen nog om lange zwarte boutjes
Deze pakt net 2 gangen draad
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Die subs worden zo zwaar daar breek je je kleine teen op als je smorgens half slaperig op zoek naar koffie de huiskamer door scharreld.
Laatst gewijzigd door Douwe84 op zo 07 mar 2021, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Voetplaatjes in 2e laag grond.
Langzaam maar zeker komen we er wel
Langzaam maar zeker komen we er wel
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Mooie dag om buiten aan de gang te gaan.
Is dat gespoten of met een rollertje?
Is dat gespoten of met een rollertje?
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Ja dit is 2e laag grond nog maar hoor
Tussen 1e en 2e laag ff opgeschuurd met p180.
Tussen 1e en 2e laag ff opgeschuurd met p180.
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Dat ziet er strak uit en met dit weer droogt het lekker snel.
Goed bezig.
Goed bezig.
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Er moet nog een MFB lus in gemeubeld worden Bert, dan issie echt af 
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Eerst nog maar eens het houtwerk afmaken;
Opening voor de versterker zit er ook al in, moet er nog demping in en wat voor? BAF? Schaap?
Opening voor de versterker zit er ook al in, moet er nog demping in en wat voor? BAF? Schaap?
Re: Kleine subjes bouwen (2xSDX12)
Gewoon polyesterwol zou prima moeten werken. Eerste resonantie zou rond 500 Hz moeten liggen dus je kunt het ook prima achterwege laten lijkt me.
