Gebalanceerd
Ongebalanceerd
Met volume regelaar
De volumeregelaar voor de gebalanceerde versie is identiek aan de ongebalanceerde. Dus die staat er niet apart bij
Moderator: Beheerdersteam
Is er nog een reden waarom je niet voor de exacte aes48 implementatie kiest bij de gebalanceerde versie?Pjotr schreef:De aansluitschema's:
Aansluitschema_Balanced.PNGGebalanceerd
Aansluitschema_Cinch.PNGOngebalanceerd
Aansluitschema_Vol_Cnt.PNGMet volume regelaar
De volumeregelaar voor de gebalanceerde versie is identiek aan de ongebalanceerde. Dus die staat er niet apart bij
AES48 gaat uit van galvanische isolatie middels transformatoren. In de praktijk, en zeker bij consumer spul, is dat veelal niet het geval. En dan begint de totale verwarring.... Je wilt ook geen mantelstromen hebben ten gevolge van ground loops. Op deze manier is het een next best compromis, wat het in de praktijk goed doet zonder veel kabel gepuzzel. Is min of meer vergelijkbaar met het aardschema van de cinch aansluiting. Een goed stuk over de "correcte" kabel vond ik ooit eens hier: https://www.ranecommercial.com/kb_artic ... ticle=2107koenjer schreef:Is er nog een reden waarom je niet voor de exacte aes48 implementatie kiest bij de gebalanceerde versie?
Ik wacht met smart op de behuizing. Modushop is weer lekker traag, op zijn Italiaans..Klapmuts schreef:Zijn er nog meer die al foto's kunnen tonen van hun baksels.
Dat zal dan 'toeval' zijn. Ik heb mijn bestellingen meestal met een week binnen...3kes schreef:Ik wacht met smart op de behuizing. Modushop is weer lekker traag, op zijn Italiaans..Klapmuts schreef:Zijn er nog meer die al foto's kunnen tonen van hun baksels.
Want ja, een mooie versterker eist ook een mooie behuizing.
Niet direct bij Modushop. En behuizingen via ome Ali is mij slecht bevallen. Voor je het weet betaal je daar ineens heel veel voor een stukje alu. Maar laat eens zien wat jij besteld hebt, daar ben ik wel benieuwd naar.Shadow schreef:Waarom dan bij Modushop besteld?![]()
Ik vind de meeste behuizingen van Alie mooier gemaakt...
Ik moest nog een behuizing hebben voor de Pass M2X en die was 'net' op toen ik bestellen drukteLeeuwarden schreef:Dat zal dan 'toeval' zijn. Ik heb mijn bestellingen meestal met een week binnen...3kes schreef:Ik wacht met smart op de behuizing. Modushop is weer lekker traag, op zijn Italiaans..Klapmuts schreef:Zijn er nog meer die al foto's kunnen tonen van hun baksels.
Want ja, een mooie versterker eist ook een mooie behuizing.
viewtopic.php?f=7&t=26080&p=1872931#p18729313kes schreef:Niet direct bij Modushop. En behuizingen via ome Ali is mij slecht bevallen. Voor je het weet betaal je daar ineens heel veel voor een stukje alu. Maar laat eens zien wat jij besteld hebt, daar ben ik wel benieuwd naar.Shadow schreef:Waarom dan bij Modushop besteld?![]()
Ik vind de meeste behuizingen van Alie mooier gemaakt...
En dan nog? De kastjes die ik had was de finish mooier, het aluminium stukken mooier te bewerken. Net wat Peter zegt, via Audiophonics komt er ook veel moois.3kes schreef:En vergeet de extra kosten niet als je pech hebt. Ik heb eerder eens een mooi ‘goedkoop’ kastje besteld bij uncle Ali die uiteindelijk twee keer zo duur werd als een modushop behuizing.
Nee, in die grap trap ik niet meer.