Donuts in een luidspreker ?WrineX schreef:
ik heb alleen de donuts vervangen en het exterieur
Je hebt de kasten in ieder geval heel netjes weer weten te krijgen, dat wel.
Moderator: Beheerdersteam
Donuts in een luidspreker ?WrineX schreef:
ik heb alleen de donuts vervangen en het exterieur
Dat ding in het midden heet een donut.ray5150 schreef:Donuts in een luidspreker ?WrineX schreef:
ik heb alleen de donuts vervangen en het exterieur![]()
Dit zijn de snelle slagen die je plamuren kunt halen.Douwe84 schreef:Goed tempo hoor!
Lijkt me gezellig.Shadow schreef:Kom je een bakkie doen?
vind ik moeilijk is alweer zo lang geleden , ik weet wel dat ik ze vrij snel weer verkocht had. deels financieele redenKappa7 schreef:Dat ziet er zeker weer netjes uit.
Zelf gaat hier het fineer er nu af aangezien ik dat wat minder mooi vind.
precies het omgekeerde van wat jij hebt gedaan dus.
Kan je aan geven wat je miste in het geluid?
ray5150 schreef:Donuts in een luidspreker ?WrineX schreef:
ik heb alleen de donuts vervangen en het exterieur
Je hebt de kasten in ieder geval heel netjes weer weten te krijgen, dat wel.
Kan ik zo meteen doen natuurlijk of zijn de ruimtes daarvoor niet groot genoeg, ik bedoel door het omdraaien van een van de units vergroot of verklein je de ruimte afhankelijk van de unit die je omdraait.markbakk schreef:Die staaf doet zeker wat. Al had KEF beter de units andersom kunnen monteren.