Nu kwam ik dus een setje lii audio fast 8 tegen, en ik kon mij niet beheersen.
Het plan is, om 2 baffletjes te maken, die ik op mijn bestaande gesloten subjes kan zetten.
Gewoon om af en toe even mee te spelen. De subs draaien gewoon altijd al mee in mijn systeem.
Het zijn dus 2 x 10 inch xls'jes gesloten in 22 liter elk. Deze zijn voorzien van een dsp, en
ik wil dus een aparte preset maken voor de f8's. Het wordt dus geen vaste opstelling, dus
ik wil die chinees er wel zo af kunnen halen.
Als iemand tips, of ideeën heeft over de baffle, hoor ik dat graag. Zowel optisch als praktisch.
De subs, hebben een front van 42 x 42 cm, en zijn 22 cm diep.
