Buurman knop...

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Buurman knop...

Bericht door Kappa7 »

Joeps schreef:
Kappa7 schreef:
Als ik naar mijn eigenhuis kijk dan valt op dat met name de 50Hz erg makkelijk door de muren en vloeren gaat.
Ontkoppelen was daarbij het toverwoord.
En als je daarbij ook bij de buurman kan meten dan is dat verstandig om te doen.
Het geeft voor hem aan dat je serieus mijt zijn klacht bezig bent.
bij mij heb ik met een app op de telefoon duidelijk kunnen laten zien wat de impact was en dat maakt het verhaal beter zichtbaar.
Ik heb veel begrip getoond bij mijn buurman, want ik weet hoe irritant het kan zijn die lage frequenties.
Hij stelde gister al voor om zelf te komen luisteren, dus dat ga ik zeker even doen.
welke app heb jij gebruikt?? er zijn er vele namelijk...
In principe is elke app met een spectrum analyzer al goed genoeg.
Ik heb zelf FrequenSee gebruikt.
https://play.google.com/store/apps/deta ... l=nl&gl=US
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: Buurman knop...

Bericht door floeper »

Ik gebruik Spectroid als app nu, maar je kunt ook online een .apk downloaden van audiotools, die heeft meer mogelijkheden, maar is betaald als je het via de appstore doet.
Gebruikersavatar
Joeps
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 14:46
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Buurman knop...

Bericht door Joeps »

Kappa7 schreef:
In principe is elke app met een spectrum analyzer al goed genoeg.
Ik heb zelf FrequenSee gebruikt.
https://play.google.com/store/apps/deta ... l=nl&gl=US
dankjewel!!
inmiddels de speakers ook verplaatst, en lijkt heel veel uit te maken.. :goedzo:
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Buurman knop...

Bericht door rikpost »

Ook voor de buurman ?
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14141
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Buurman knop...

Bericht door Walt »

Misschien heeft hij ze op de buurman gezet... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8111
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Buurman knop...

Bericht door Kappa7 »

of bij de buurman en is die er nu erg blij mee :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Joeps
Berichten: 48
Lid geworden op: vr 22 jan 2021, 14:46
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Buurman knop...

Bericht door Joeps »

Kappa7 schreef:
of bij de buurman en is die er nu erg blij mee :mrgreen: :mrgreen:
Die is inmiddels verhuisd..
Valt ook onder de categorie verplaatsen... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Buurman knop...

Bericht door Leeuwarden »

Nu een nieuwe buurvrouw?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”