Als ik naar mijn eigenhuis kijk dan valt op dat met name de 50Hz erg makkelijk door de muren en vloeren gaat.
Ontkoppelen was daarbij het toverwoord.
En als je daarbij ook bij de buurman kan meten dan is dat verstandig om te doen.
Het geeft voor hem aan dat je serieus mijt zijn klacht bezig bent.
bij mij heb ik met een app op de telefoon duidelijk kunnen laten zien wat de impact was en dat maakt het verhaal beter zichtbaar.
Ik heb veel begrip getoond bij mijn buurman, want ik weet hoe irritant het kan zijn die lage frequenties.
Hij stelde gister al voor om zelf te komen luisteren, dus dat ga ik zeker even doen.
welke app heb jij gebruikt?? er zijn er vele namelijk...
Ik gebruik Spectroid als app nu, maar je kunt ook online een .apk downloaden van audiotools, die heeft meer mogelijkheden, maar is betaald als je het via de appstore doet.