Wel nee, hoort toch zo, zie je onderschriftOpaBert schreef:In de stand versterker aan BROMMMMMMMMM
Anne ben zwaar humeurig Depressief wordt ik er van
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Wel nee, hoort toch zo, zie je onderschriftOpaBert schreef:In de stand versterker aan BROMMMMMMMMM
Anne ben zwaar humeurig Depressief wordt ik er van
Kan wel janken van teleurstelling AnneAh!buis schreef:Wel nee, hoort toch zo, zie je onderschriftOpaBert schreef:In de stand versterker aan BROMMMMMMMMM
Anne ben zwaar humeurig Depressief wordt ik er vanNoblesse oblige of zoiets
![]()
Anne
Rond de 7812 is voor de gloei, kan zelfs op wisselstroom zonder brom, lijkt me sterk dat het daardoor komt.OpaBert schreef:Kan wel janken van teleurstelling Anne![]()
Ik zal wel met die sluiting maken op die 7812 misschien wel meer kapot Dan we weten Verdorie
Ik heb daar toch die 7812 opgeblazen toen ik met mn meetpen van een buisvoet poot afschoot bij pin 5 was ik aan het meten toen ik daar weg slipte en PATS Knetter , weg gloeispanning , 7812 stukAh!buis schreef:Rond de 7812 is voor de gloei, kan zelfs op wisselstroom zonder brom, lijkt me sterk dat het daardoor komt.OpaBert schreef:Kan wel janken van teleurstelling Anne![]()
Ik zal wel met die sluiting maken op die 7812 misschien wel meer kapot Dan we weten Verdorie
Anne
Maar met gloei weg komt er niks meer uit de buis, ook geen brom.OpaBert schreef:Ik heb daar toch die 7812 opgeblazen toen ik met mn meetpen van een buisvoet poot afschoot bij pin 5 was ik aan het meten toen ik daar weg slipte en PATS Knetter , weg gloeispanning , 7812 stuk
Sommige mensen kunnen eenvoudige dingen heel moeilijk makenOpaBert schreef:Verder begin ik nu ook pas te snappen hoe het ding bedient moet worden
De volgorde drukknoppen is niet het zelfde als achter op.
Raar zal wel horen zo![]()
Definitief ?Ga hem weer dicht schroeven
Mn gebeden hebben geholpenaudiomanics schreef:Zou het wel met inbus of nog liever Torx schroeven doen.. die kan je snel weer los krijgen![]()
Kees
Ja dat is waar En als Anne niet hielp kwam er niks van terrechthardbats schreef:Ik bedoel niet dat het door jou komt he Bert. Je zit vaak de ellende van een ander op te lossen wat vaak toe moeilijker is dan een versterker vanaf 0 opbouwen.
Maar toch is het weer geregeld, hopen dat hij het goed blijft doen!
Jawel ben echt geen goede electronicus ik ben eigenlijk nergens echt goed inpeterl schreef:Toch maar mooi weer opgelost Bert, ik weet niet of ik dat voor elkaar zou krijgen, volgende project.
Spoc schreef:Respect, Bert. Zoals al eerder gezegd je houdt tenminste vol en je bouwt alles toch tot een goed einde. Zolang je er plezier in blijft hebben is daar niets mis mee, het is tenslotte een hobby.
En ik heb minder geduld, als er bij mij een paar keer iets mis gaat zweven er weer spontaan componenten door de woonkamer...
Mis je het getob hierShadow schreef:Nu is het klaar met updates hier natuurlijk
Dat is leuk Harry Dankzij Anne kunnen we lekker het onderste uit de kan halen en bijlesVintageHarry schreef:Je moet ook bezig blijven hé, da’s altijd goed voor een mensIk volg je topics steeds met interesse, zo leer ik meteen wat over buizen.
Reuze fijn JoramShadow schreef:Ik heb vandaag je CA’s opgestuurd dus die kun je ook nog in elkaar zetten
Met de verkeerde weerstanden,beetje B film gevoel,Shadow schreef:Ik heb vandaag je CA’s opgestuurd dus die kun je ook nog in elkaar zetten