Ah!buis schreef:Zo, dus je zoekt naar een andere trafo
Kan met deze
https://www.tube-town.net/ttstore/toroidal-47va.html
Moet de voeding wel wat aangepast.Niet veel, Twee diodes erbij en twee weerstanden veranderen.
En iets andere verbindingen.
Vervang ook maar C20, zou wel 's de oorzaak van de narigheid kunnen zijn.
Anne
Dat is een mooie trafo Anne

Dank voor het zoeken
Ik heb Velleman geschreven en ook Amplimo of ze iets kunnen winden
Als het extern moet Misschien aleen de 220 secundair op de bestaande trafo los maken en een 220 uit een losse trafo
Dus de 12 en 18-0-18 volt laten zitten Anne , een onderbroken secundaire winding doet toch niks ?
De grootste belasting is die 220 volt geweest 300 volt AC 220 ca 50 mA ofwel 8-12VA de trafo is 16VA
Zal het morgen opmeten Maar de trafo is nu een grootdeel van zijn belasting kwijt
Vind het een vreemde manier om 12 volt gelijkspanning bij 300 mA te krijgen uit een trafo
Misschien is het een trafo wat ook ergens anders in zit
De C20 is een Wima 630 volt DC Anne hij ziet er goed uit En ik meet over die winding oneindig hoge weerstand

- Tr 8020