P. Atkinson State of the Art
Moderator: Beheerdersteam
Re: P. Atkinson State of the Art
Ik rij vanuit Vlissingen daar naar toe, soms met de achterbank plat en de auto zó vol dat m’n stoel iets naar voren moet, ja dat is bijna 3 uur rijden, maar geloof me, zo’n luisterdag leer je meer van dan een heel jaar forummen, plus je weet dan ook een beetje wie wie is 
Re: P. Atkinson State of the Art
Nieuwe fineer, demping, kabels MKPs i.p.v elcos, kan zo weer 30 jaar mee!
Re: P. Atkinson State of the Art
Vraag me af hoeveel componenten zo'n filter heeft in een 5 weg en wat de de orde van de hellingen zijn.
Re: P. Atkinson State of the Art
Filter porno is altijd leuk !jvenema schreef:Vraag me af hoeveel componenten zo'n filter heeft in een 5 weg en wat de de orde van de hellingen zijn.
Re: P. Atkinson State of the Art
In het oorspronkelijke ding zaten wel 4 tweetersShadow schreef:Ja en er zitten 2 drivers te veel in![]()
Reserve waarschijnlijk
Re: P. Atkinson State of the Art
Vroeg het me gewoon af met 2 of 3 is het soms al aardig puzzelen. Maar ja je heb ook puzzels met 1000 stukjes en met 10000.
Re: P. Atkinson State of the Art
Leuk om zo'n stuk zelfbouwhistorie op de been te houden.WimV schreef:Nieuwe fineer, demping, kabels MKPs i.p.v elcos, kan zo weer 30 jaar mee!
Re: P. Atkinson State of the Art
Ja, denk soms met weemoed terug aan m'n TDL Studio 2.richard schreef:Leuk om zo'n stuk zelfbouwhistorie op de been te houden.WimV schreef:Nieuwe fineer, demping, kabels MKPs i.p.v elcos, kan zo weer 30 jaar mee!
Maar stel je voor dat je je hele leven een TDL RSTL moet meeslepen ...
Cheers.
-
Dmt 15 mkII
- Berichten: 2
- Lid geworden op: ma 17 aug 2020, 20:48
Re: P. Atkinson State of the Art
Mooi om te zien dat er nog exemplaren spelen, tijdje terug alweer 1 van mijn 1e echte bouwprojecten.
-
Martin Logan
- Berichten: 1
- Lid geworden op: wo 10 feb 2021, 0:01
Re: P. Atkinson State of the Art
Even voorstellen, ik ben Theo en volg met interesse de SOTA discussie
Re: P. Atkinson State of the Art
is er iemand die de bouw tekeningen nog heeft?? lijk wel of Google geen actieve herinnering heeft hieraan. al heel veel gezocht echter net die maatvoeringen zijn niet te vinden ( door mij)
ik heb begin 80 een set gebouwd en heb spijt ze weg te hebben gedaan. vandaar .
ik heb begin 80 een set gebouwd en heb spijt ze weg te hebben gedaan. vandaar .
Re: P. Atkinson State of the Art
Welkom Marinus! Yup, die heb ik wel. Maar wil je hem gaan bouwen? 
Re: P. Atkinson State of the Art
Het lijkt me toch wel dat er anno 2021 ontwerpen te vinden zijn die en makkelijkere te bouwen zijn, en een betere geluidsweergave geven voor het zelfde budget ?
Re: P. Atkinson State of the Art
Ik wou er niet over beginnen...ray5150 schreef:Het lijkt me toch wel dat er anno 2021 ontwerpen te vinden zijn die en makkelijkere te bouwen zijn, en een betere geluidsweergave geven voor het zelfde budget ?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: P. Atkinson State of the Art
er zijn mensen die een nieuwe auto rijden, en anderen rijden in een klassieker. niet alles is altijd rationeel hè
Re: P. Atkinson State of the Art
Dat is zo, maar niet alle auto's worden klassiekersHenkjan schreef:er zijn mensen die een nieuwe auto rijden, en anderen rijden in een klassieker. niet alles is altijd rationeel hè
Re: P. Atkinson State of the Art
En met die paar Atkinsons die ooit afgebouwd zijn is het ook niet echt een klassieker te noemen. 'Tis meer de verbeelding. 'Tis geen Bentley 
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: P. Atkinson State of the Art
Het model sprak tot de verbeelding door de complexiteit. Niet door de geluidskwaliteit.
-
roy brouwer
- Berichten: 18
- Lid geworden op: zo 27 okt 2019, 14:25
Re: P. Atkinson State of the Art
ja heb ikmarinus1 schreef:is er iemand die de bouw tekeningen nog heeft?? lijk wel of Google geen actieve herinnering heeft hieraan. al heel veel gezocht echter net die maatvoeringen zijn niet te vinden ( door mij)
ik heb begin 80 een set gebouwd en heb spijt ze weg te hebben gedaan. vandaar .
Re: P. Atkinson State of the Art
Wat dat betref zou het een equivalent van de Citroën SM kunnen zijn. Toch ook een klassieker.pappaleo schreef:Het model sprak tot de verbeelding door de complexiteit. Niet door de geluidskwaliteit.
Als iemand schik heeft in de SOTA dan is dat toch een gegeven? Misschien puur nostalgie, maar de meeste van de hedendaagse platendraaiers doen het ook niet om de geluidskwaliteit (al denken ze dat zelf wel).
