Ja hoor, 't is per slot een dubbel triode.peterl schreef:Ik heb nog wat vragen over de schakeling.
Ik heb rond de 12sn7 een geel blok gezet, klopt het dat het andere deel van de buis naar het andere kanaal gaat , met met pootje 4,5,6?
Voor iemand die weer waar het over gaat is het vanzelfsprekend maar het kan duidelijker.De oranje kleur, is dat hele gedeelte nog de voeding, of horen de 2x 47k weerstanden aan de anode er niet bij.
Ik neem aan dat van de 200a zenerdiode er dan ook maar 1 nodig is?
Het deel in het geel kader is gemeenschappelijk.
Anne
