Vanmiddag eerst maar een vriend(

) gevraagd om te helpen sjouwen, het is best wel een onhandig maatje en redelijk zwaar. Maar ze staan, groot maar het past.
Ik zit nu een uurtje of 2 te luisteren, en ik moet zeggen, het valt niet tegen

! Het laag is snel, droog en de woofer doet het makkelijk, de hoorn heeft totaal geen last van enige scherpte of 'getoeter'. Plaatsing is goed, en een grote hotspot.
De komende dagen veel luisteren en wat met de speakers schuiven/draaien.
De foto's heb ik net gemaakt, dus nou niet echt super bij kunstlicht.