Maar je kan weer verder en dat is ook wat waard.
ik ben gestopt met blanke lak op het hout zetten, na 10 lagen en 3 lege spuitbussen vind ik het wel goed zo.
Nu eerst weer verder met het chassis.
Moderator: Beheerdersteam
10 lagen vernis Ja dat zal wel genoeg zijnpeterl schreef:Lijkt me toch dat je eerst de kast in elkaar zet en boort en freest![]()
Maar je kan weer verder en dat is ook wat waard.
ik ben gestopt met blanke lak op het hout zetten, na 10 lagen en 3 lege spuitbussen vind ik het wel goed zo.
Nu eerst weer verder met het chassis.
Ja dat is ook een vereiste en geduld met gaten verzinken Teveel toeren gaat dd verzinkboor stuiteren in het gatpeterl schreef:Zit wel wat in, maar ik doe in metaal allemaal verzonken gaten, is mooi glad afgewerkt en is me nog niet mis gegaan, ik zet de 2 materialen wel vast tegen elkaar en boor ze dan. ik heb bij deze kast zelfs geen boutje zichtbaar, alles weggewerkt.
Als je genoeg vlees hebt dan werkt die potgaten prima, beetje het idee van mallen aan elkaar zetten.
Ja zoe iets Peterpeterl schreef:Man wat afzien![]()
Je zal er moedeloos van worden, en dan komen ze het net voor 5 uiur brengen en dan is het donker en kan je nog niets doen.
wat heb jij het slecht zegOpaBert schreef:Ng maar een bak koffie en een stukje chocola
wat heb jij het slecht zegOpaBert schreef:Ng maar een bak koffie en een stukje chocola
Ook dat is me meer dan eens overkomenpeterl schreef:Je weet iig dat ze voor 18 uur komen, is al heel wat, en dan sturen ze je na 18 uur een berichtje dat het zo druk was dat ze pas de volgende dag komen. heb ik wel eens gehad.![]()
en
en
![]()
Dan zakt je de moed helemaal in de schoenen. Blij gemaakt met een dood vogeltje.
Alleen buiten leggen en afplakken De zure regen maakt er de gaten inpeterl schreef:Gelukkig heb je nog een forum waar je de tijd kan doden![]()
Ik hoop ook dat mijn gatenpons vandaag binnenkomt, kan k de gaten voor de buizen in het boven chassis maken.
OpaBert schreef:Alleen buiten leggen en afplakken De zure regen maakt er de gaten inpeterl schreef:Gelukkig heb je nog een forum waar je de tijd kan doden![]()
Ik hoop ook dat mijn gatenpons vandaag binnenkomt, kan k de gaten voor de buizen in het boven chassis maken., maar niets voor mij , ik heb dat geduld niet
Ok ja dat gaat ookpeterl schreef:OpaBert schreef:Alleen buiten leggen en afplakken De zure regen maakt er de gaten inpeterl schreef:Gelukkig heb je nog een forum waar je de tijd kan doden![]()
Ik hoop ook dat mijn gatenpons vandaag binnenkomt, kan k de gaten voor de buizen in het boven chassis maken., maar niets voor mij , ik heb dat geduld niet
Ik doe dat met de pneumatische sleutel, 10 seconden en een mooi gat.
Maar dat is nog snel frezen Bert,OpaBert schreef:Ok ja dat gaat ookpeterl schreef:OpaBert schreef:Alleen buiten leggen en afplakken De zure regen maakt er de gaten in, maar niets voor mij , ik heb dat geduld niet
Ik doe dat met de pneumatische sleutel, 10 seconden en een mooi gat.
maar je zal er ook wel een compressor bij hebben
Ik heb die ponsen niet kunnen vinden welke betaalbaar waren in China een 10 jaar terug
Nu zijn ze ook bij HBM te koop maar doe het nu CNC misschien als ik tot de limiet ga haal ik die 10 sec
Maar nu ik denk 1-2 minutenmaar wel precies waar ik ze hebben wil en ook precies op maat
Rode wijn Douwe, kan Bert zich mooi zat drinken, ziek eten in de chocolade, trouwens lekker combo met pindakaas.douwebakker schreef:Wist je dat pure chocola helpt tegen corona? samen met pindakaas en nog iets, maar dat ben ik vergeten.
Ja Peter inderdaad. Jij hebt het ook gelezen zeker.peterl schreef:Rode wijn Douwe, kan Bert zich mooi zat drinken, ziek eten in de chocolade, trouwens lekker combo met pindakaas.douwebakker schreef:Wist je dat pure chocola helpt tegen corona? samen met pindakaas en nog iets, maar dat ben ik vergeten.
Dankje het ligt nog ingepakt i.v.m Corona Virus kan tot 24 op plastc en rvs besmetting overdragenpeterl schreef:Mooi Bert, kan je eindelijk beginnen, succes.
Ik had mijn gatenstans ook binnen gekregen en alle buisgaten zitten inmiddels in het chassis.