Ik ben ook wel benieuwd.
Ik heb denk ik één (of eigenlijk 5) van de eerste UCD400's. Ik heb ze nog zelf bij Hypex in Groningen opgehaald.
Ik heb mijn stereoset net naar een nieuwe kast verhuisd en nu doet één het niet meer. Toen ik hem aan zette gaf het ene kanaal wat kuchjes en vervolgens kwam er niets meer uit.
Mijn driekanaals-set gaat nog volgen maar een nieuwe kast.
Tijd voor een upgrade?
State of Hypex ???
Moderator: Beheerdersteam
Re: State of Hypex ???
Kijk eens op Diyclassd.com zou ik zeggen, er is een - naar mijn mening - mooie line-up van producten beschikbaar voor een versterker te bouwen, tot plate amps met dsp voor actieve speakers - die natuurlijk ook gewoon in een doosje kunnenFransDHT schreef:Ik ben ook wel benieuwd.
Ik heb denk ik één (of eigenlijk 5) van de eerste UCD400's. Ik heb ze nog zelf bij Hypex in Groningen opgehaald.
Ik heb mijn stereoset net naar een nieuwe kast verhuisd en nu doet één het niet meer. Toen ik hem aan zette gaf het ene kanaal wat kuchjes en vervolgens kwam er niets meer uit.
Mijn driekanaals-set gaat nog volgen maar een nieuwe kast.
Tijd voor een upgrade?
Re: State of Hypex ???
Ik zat meer te denken aan een ucd400 upgrade. Van diyaudio heb ik m'n nieuwe versterkerkasten aangeschaft, rechtstreeks uit een fabriek in Italië. Prima spul.
