State of Hypex ???

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

FransDHT
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 17 sep 2008, 13:19
Locatie: Groningen

Re: State of Hypex ???

Bericht door FransDHT »

Ik ben ook wel benieuwd.

Ik heb denk ik één (of eigenlijk 5) van de eerste UCD400's. Ik heb ze nog zelf bij Hypex in Groningen opgehaald.

Ik heb mijn stereoset net naar een nieuwe kast verhuisd en nu doet één het niet meer. Toen ik hem aan zette gaf het ene kanaal wat kuchjes en vervolgens kwam er niets meer uit.

Mijn driekanaals-set gaat nog volgen maar een nieuwe kast.

Tijd voor een upgrade?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: State of Hypex ???

Bericht door Shadow »

FransDHT schreef:
Ik ben ook wel benieuwd.

Ik heb denk ik één (of eigenlijk 5) van de eerste UCD400's. Ik heb ze nog zelf bij Hypex in Groningen opgehaald.

Ik heb mijn stereoset net naar een nieuwe kast verhuisd en nu doet één het niet meer. Toen ik hem aan zette gaf het ene kanaal wat kuchjes en vervolgens kwam er niets meer uit.

Mijn driekanaals-set gaat nog volgen maar een nieuwe kast.

Tijd voor een upgrade?
Kijk eens op Diyclassd.com zou ik zeggen, er is een - naar mijn mening - mooie line-up van producten beschikbaar voor een versterker te bouwen, tot plate amps met dsp voor actieve speakers - die natuurlijk ook gewoon in een doosje kunnen :lol:
FransDHT
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 17 sep 2008, 13:19
Locatie: Groningen

Re: State of Hypex ???

Bericht door FransDHT »

Ik zat meer te denken aan een ucd400 upgrade. Van diyaudio heb ik m'n nieuwe versterkerkasten aangeschaft, rechtstreeks uit een fabriek in Italië. Prima spul.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: State of Hypex ???

Bericht door Shadow »

Modushop waarschijnlijk?
FransDHT
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 17 sep 2008, 13:19
Locatie: Groningen

Re: State of Hypex ???

Bericht door FransDHT »

Yes
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20399
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: State of Hypex ???

Bericht door Shadow »

Maar bij een upgrade denk ik aan de geluidskwaliteit O:)
Plaats reactie