even buiten de discussie om hoeveel plaatdikte je overhoud (je kunt natuurlijk een extra plaat aan de binnenzijde lijmen of een paar braces, zo gek hoeft dat allemaal niet te zijn).......maar..........
.....dit staat zo wel heel erg fraai
wat een dik ding om te zien zeg
Shadow schreef:Ja of je maakt de baffle dubbeldik, dus 2x18mm, wat helemaal geen gek idee is voor zo'n speaker, en freest het uit, voor de bas is dat geen probleem, de hoorn is wat meer uitdaging omdat ie niet rond is.
precies, geen overbodige luxe allicht, kwaad kan het zeker niet

(disclaimert: AFAIK/IMHO)
die hoorn is te doen met een rechthoekige mal, zou wel handig zijn als je de radius van de hoeken weet, als je dan een frees neemt (met kogellager) met dezelfde radius dan ben je klaar, of een kopieerring met dezelfde radius en een dunner freesje.