Gezellig, al heb ik weinig zinvols voltooid dus wellicht is bij jou in de mancave dan leuker

Maar welkom hoor.
Ik heb het even in Boxsim gesimuleerd met visaton drivers, gaat uitstekend!
Heb van de 2e woofer
20mm200mm extra offset ingevoerd bij SEO (de kast is in mijn simulatie 20cm diep, 50 breed, 40 hoog, 5cm afschuiningen aan de zijkanten)
Midwoofer front en rear firing
Rear firing 20cm offset gegeven
Filter toegevoegd, Zobel plus 2e orde, gaat mooi.
Kleine notch bij 200Hz in het passieve filter
Kleine notch bij de dipoolbult, ca bij 450Hz
Tweetertje erbij (stippellijn is geinverteerde fase)
Even alleen gekeken naar de powerrespons van het 2-weg gedeelte, best grappig maar volgens mij te 'fris'
Deze is ook interessant, vanaf pagina 30
De magneten versterken bij jou elkaar ook nog waarschijnlijk....
https://www.google.com/url?sa=t&source= ... 3624163472