Ja, hij heeft nu pas de correcte afmetingen, dan werkt hij zoals hij ook zorgvuldig door mij is afgestemd.rjmulder schreef:Dank je wel Jeroen.
Het kan verbeelding zijn maar ik had het idee dat het geluid veranderde (in positieve zin) toen ik die rand er om heen had gezet.
Ze beginnen ook steeds beter/lekkerder te klinken.
En mensen geloven niet in het inspelen, maar in mijn beleving speelt dit wel degelijk een rol.
Met de grote woofers van de S1 was het zelfs zo dat toen we in Alkmaar in 2018 telkens om het uur 20 minuten speelden en dan weer 40 minuten niet, dat telkens de woofers een paar minuten warm moesten draaien om weer normaal te klinken. Dat is iets waar we in het vervolg rekening mee gingen houden.
