Nee, maar wat je nu gebouwd hebt is een klasse 0 apparaat en in geval van een defect sta je onder stroom, je kunt dus opschalen naar klasse 1 en de boel aarden, een geaard stopcontact verzorgen en dan ben je een eind onderweg. Je kan ook doorgaan voor klasse 2; dubbel geïsoleerd maar dat houd in dat je een niet geleidende behuizing moet gebruiken en de mogelijkheid tot een geaard snoer aansluiten weg moet halen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elektrisc ... eidsklasse
De manier waarop je trafo’s gemonteerd zijn is een deel van de oplossing, als je deze niet meer met een stalen bout door de behuizing monteert, maar op een geïsoleerde plaat ben je al onderweg, misschien de signaal aarde nog aansluiten via de eerder genoemde RC op de voedings 0.
Ik bouw alles ‘hard’ op en gebruik altijd geaarde stopcontacten voor mijn eigenbouw knutsels. Als ik naar je soldeerwerk aan het netfilter en de schakelprint kijk idem dito, als daar een draad los raakt en tegen de behuizing komt...

krimpkousje erom voorkomt veel ellende!