Zoals zoveel dingen bij mij, kunnen ze soms lang duren voordat ik er mee begin en/of afmaak net als dit project dat eigenlijk al veel te lang in de hoek heeft gestaan.
Jaren terug dus ook meegedaan met de inkoop actie om de onderdelen voor de daudio C1 aan te kunnen/mogen schaffen en al die tijd heeft het in de hoek naast de kast gestaan
Maar daar is dan nu toch verandering in gekomen en ben maar eens begonnen met de bouw van de luidsprekers
De baffle’s zijn gezaagd en waar de gaten moeten komen is afgetekend, de schotten zijn afgetekend en moeten nog gezaagd worden.
Het stapeltje MDF Het eerste freeswerk En de eerste met volledige gaten erin en de luidspreker past er ook nog in
Nu eerst de schuur/werkplaats weer in om verder te gaan met gaten maken
