Ivm vergrijzing en we willen steeds meer vliegen is de laatste jaren er een enorme toeloop voor nieuwe vliegers.
Die worden bij ons opgeleid tot verkeersvlieger.
We hebben het redelijk druk.
Mijn job is die simulators in de lucht te houden.
Van B737-800 tot A320, B747..... we hebben ze allemaal..14 stuks.....een grote hal vol op het oude fokker terrein bij Schiphol
Vakwerk. Als je dat fineren onder de knie hebt kun je echt fraaie resultaten behalen, denk dat ik dat zelf ook eens gaan proberen. Hoe staat het trouwens tussen de battle? Gaat het gelijk op? Of heb je al een voorkeur voor 1?
Beetje een late reactie op dit topic van mij maar ik ben ook wel nieuwschierig welk ontwerp het beste klinkt.
Ook vraag ik me af of het naar achteren hellen van de scamo 15 nog consequenties heeft? Het originele ontwerp had dat niet, behoeft dat dan geen aanpassing van het filter?
Uiteindelijk is de SBA in de woonkamer terecht gekomen...
Het naar achteren hellen van de Scamo15 zorg ervoor dat de 2 drivers ongeveer op dezelfde as zitten.(time alignment)
Filter hoeft niet aangepast te worden hiervoor.
De Scamo15 klinkt echt goed en is niet de duurste om te maken.(winnaar van de 2 sets)
Dank voor je reactie Ton, ik ga me nog eens verder inlezen op de Scamo 15! Zou wel eens een mooi projectje kunnen zijn, en met de baffle 7 graden achterover vind ik hem ook veel mooier.