SSassen schreef:Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ...![]()
9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Oef, sterkte!SSassen schreef:Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ...![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
aj, dat is nie goe. Sterkte beiden.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.Kamer 5:
Hans Nootdorp LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee).
Henkjan Ik zal zorgen voor een draaitafel en mn Pass Pearl 2.
Satefan Demo actieve 2 weg luidspeker.
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?
leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Mooi shit...Bean schreef:Oef, sterkte!SSassen schreef:Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ...![]()
- VintageHarry
- Berichten: 2411
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Oei, Sander, da’s niet fijn, maar hoop voor jullie dat het mee gaat vallen. Sterkte daar!
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik zal een cd speler meenemen.Henkjan schreef:nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.Kamer 5:
Hans Nootdorp LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee).
Henkjan Ik zal zorgen voor een draaitafel en mn Pass Pearl 2.
Satefan Demo actieve 2 weg luidspeker.
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?
leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Mijn (passieve) HATT-monitors komen naar kamer 5. Hopelijk zijn mijn provisorische LS-snoeren lang genoeg.... Of heeft iemand nog 2 wat langere snoeren bij zich (banaan aan beide uiteinden)?sevenup schreef:Ik zal een cd speler meenemen.Henkjan schreef:nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.Kamer 5:
Hans Nootdorp LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee).
Henkjan Ik zal zorgen voor een draaitafel en mn Pass Pearl 2.
Satefan Demo actieve 2 weg luidspeker.
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?
leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Sterkte Sander!SSassen schreef:Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ...![]()
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
4 sets
2 versterkers
2 stands
Veel kabels
2 dacs
Ik ben er bijna
Tot morgen
2 versterkers
2 stands
Veel kabels
2 dacs
Ik ben er bijna
Tot morgen
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Dan neem ik mijn Visatons mee!Henkjan schreef:nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?
leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik heb morgen een voorversterker met Dac en netwerk speler bij me.Henkjan schreef:nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.Kamer 5:
Hans Nootdorp LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee).
Henkjan Ik zal zorgen voor een draaitafel en mn Pass Pearl 2.
Satefan Demo actieve 2 weg luidspeker.
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?
leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
Mag je prima gebruiken.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Veel plezier morgen! Ik kan helaas niet
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Shit zeg! Take careSSassen schreef:Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ...![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
bedankt!sevenup schreef:Ik zal een cd speler meenemen.Henkjan schreef:nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.Kamer 5:
Hans Nootdorp LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee).
Henkjan Ik zal zorgen voor een draaitafel en mn Pass Pearl 2.
Satefan Demo actieve 2 weg luidspeker.
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?
leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
ik kan wel een rol snoer meenemen. moet er wel iemand een striptang, banaan en zo bij zich hebbenHans Nootdorp schreef:Mijn (passieve) HATT-monitors komen naar kamer 5. Hopelijk zijn mijn provisorische LS-snoeren lang genoeg.... Of heeft iemand nog 2 wat langere snoeren bij zich (banaan aan beide uiteinden)?sevenup schreef:Ik zal een cd speler meenemen.Henkjan schreef:nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?
leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Bean schreef:Dan neem ik mijn Visatons mee!Henkjan schreef:nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?
leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33827
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Kappa7 schreef:Ik heb morgen een voorversterker met Dac en netwerk speler bij me.Henkjan schreef:nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.Kamer 5:
Hans Nootdorp LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee).
Henkjan Ik zal zorgen voor een draaitafel en mn Pass Pearl 2.
Satefan Demo actieve 2 weg luidspeker.
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?
leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
Mag je prima gebruiken.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28480
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Geen soldeerbout?Henkjan schreef:ik kan wel een rol snoer meenemen. moet er wel iemand een striptang, banaan en zo bij zich hebbenHans Nootdorp schreef:Mijn (passieve) HATT-monitors komen naar kamer 5. Hopelijk zijn mijn provisorische LS-snoeren lang genoeg.... Of heeft iemand nog 2 wat langere snoeren bij zich (banaan aan beide uiteinden)?sevenup schreef:
Ik zal een cd speler meenemen.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
aiks!SSassen schreef:Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ...![]()
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
tonvandeacker schreef:BD6B5CA3-098E-49C7-B7FE-12B108723DC8.jpeg
4 sets
2 versterkers
2 stands
Veel kabels
2 dacs
Ik ben er bijna
Tot morgen
4 sets ?? je houd alle ruimtes bezet joh
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
WrineX schreef:tonvandeacker schreef:BD6B5CA3-098E-49C7-B7FE-12B108723DC8.jpeg
4 sets
2 versterkers
2 stands
Veel kabels
2 dacs
Ik ben er bijna
Tot morgen
4 sets ?? je houdt alle ruimtes bezet joh
- pappaleo
- Berichten: 12412
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Trosje bananen kan ik wel meenemen.Henkjan schreef:ik kan wel een rol snoer meenemen. moet er wel iemand een striptang, banaan en zo bij zich hebbenHans Nootdorp schreef:Mijn (passieve) HATT-monitors komen naar kamer 5. Hopelijk zijn mijn provisorische LS-snoeren lang genoeg.... Of heeft iemand nog 2 wat langere snoeren bij zich (banaan aan beide uiteinden)?sevenup schreef:
Ik zal een cd speler meenemen.
