9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
johan283
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 15:27

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door johan283 »

SSassen schreef:
Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ... :? :shock:
:shock: vervelend sterkte ik hoop dat het allemaal meevalt
johan283
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 15:27

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door johan283 »

iĺl be there als toehoorder
Gebruikersavatar
Bean
Berichten: 299
Lid geworden op: di 17 mei 2005, 19:55
Locatie: Gelderland

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Bean »

SSassen schreef:
Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ... :? :shock:
Oef, sterkte!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

aj, dat is nie goe. Sterkte beiden.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

Kamer 5:
Hans Nootdorp LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee).
Henkjan Ik zal zorgen voor een draaitafel en mn Pass Pearl 2.
Satefan Demo actieve 2 weg luidspeker.
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?

leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door ds23man »

Bean schreef:
SSassen schreef:
Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ... :? :shock:
Oef, sterkte!
Mooi shit... :shock:
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2411
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door VintageHarry »

Oei, Sander, da’s niet fijn, maar hoop voor jullie dat het mee gaat vallen. Sterkte daar!
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door sevenup »

Henkjan schreef:
Kamer 5:
Hans Nootdorp LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee).
Henkjan Ik zal zorgen voor een draaitafel en mn Pass Pearl 2.
Satefan Demo actieve 2 weg luidspeker.
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?

leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
Ik zal een cd speler meenemen.
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Hans Nootdorp »

sevenup schreef:
Henkjan schreef:
Kamer 5:
Hans Nootdorp LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee).
Henkjan Ik zal zorgen voor een draaitafel en mn Pass Pearl 2.
Satefan Demo actieve 2 weg luidspeker.
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?

leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
Ik zal een cd speler meenemen.
Mijn (passieve) HATT-monitors komen naar kamer 5. Hopelijk zijn mijn provisorische LS-snoeren lang genoeg.... Of heeft iemand nog 2 wat langere snoeren bij zich (banaan aan beide uiteinden)?
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12412
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door pappaleo »

SSassen schreef:
Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ... :? :shock:
Sterkte Sander!
Gebruikersavatar
tonvandeacker
Berichten: 867
Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door tonvandeacker »

BD6B5CA3-098E-49C7-B7FE-12B108723DC8.jpeg
4 sets
2 versterkers
2 stands
Veel kabels
2 dacs
Ik ben er bijna

Tot morgen
Gebruikersavatar
Bean
Berichten: 299
Lid geworden op: di 17 mei 2005, 19:55
Locatie: Gelderland

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Bean »

Henkjan schreef:
nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?

leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
Dan neem ik mijn Visatons mee!
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8114
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Kappa7 »

Henkjan schreef:
Kamer 5:
Hans Nootdorp LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee).
Henkjan Ik zal zorgen voor een draaitafel en mn Pass Pearl 2.
Satefan Demo actieve 2 weg luidspeker.
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?

leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
Ik heb morgen een voorversterker met Dac en netwerk speler bij me.
Mag je prima gebruiken.
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Douwe84 »

Veel plezier morgen! Ik kan helaas niet
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Douwe84 »

SSassen schreef:
Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ... :? :shock:
Shit zeg! Take care
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

sevenup schreef:
Henkjan schreef:
Kamer 5:
Hans Nootdorp LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee).
Henkjan Ik zal zorgen voor een draaitafel en mn Pass Pearl 2.
Satefan Demo actieve 2 weg luidspeker.
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?

leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
Ik zal een cd speler meenemen.
bedankt!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

Hans Nootdorp schreef:
sevenup schreef:
Henkjan schreef:
nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?

leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
Ik zal een cd speler meenemen.
Mijn (passieve) HATT-monitors komen naar kamer 5. Hopelijk zijn mijn provisorische LS-snoeren lang genoeg.... Of heeft iemand nog 2 wat langere snoeren bij zich (banaan aan beide uiteinden)?
ik kan wel een rol snoer meenemen. moet er wel iemand een striptang, banaan en zo bij zich hebben
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

Bean schreef:
Henkjan schreef:
nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?

leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
Dan neem ik mijn Visatons mee!
:goedzo:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33827
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Henkjan »

Kappa7 schreef:
Henkjan schreef:
Kamer 5:
Hans Nootdorp LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee).
Henkjan Ik zal zorgen voor een draaitafel en mn Pass Pearl 2.
Satefan Demo actieve 2 weg luidspeker.
Kingpin Battery powered Squeezebox Touch en Tripad versterker.
nou neem ik m'n ncore mee, maar ik mis nog een goede voorversterker hier voor tussen de ncore en de Pearl.
en mss nog een set passieve luidsprekers? en een CD speler?

leuke muziek op vinyl heb ik mee, een paar CDs ook
Ik heb morgen een voorversterker met Dac en netwerk speler bij me.
Mag je prima gebruiken.
:goedzo:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door ds23man »

Henkjan schreef:
Hans Nootdorp schreef:
sevenup schreef:

Ik zal een cd speler meenemen.
Mijn (passieve) HATT-monitors komen naar kamer 5. Hopelijk zijn mijn provisorische LS-snoeren lang genoeg.... Of heeft iemand nog 2 wat langere snoeren bij zich (banaan aan beide uiteinden)?
ik kan wel een rol snoer meenemen. moet er wel iemand een striptang, banaan en zo bij zich hebben
Geen soldeerbout?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20404
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Shadow »

SSassen schreef:
Heren, al naar gelang hoe de avond verloopt en wat de arts verstandig vind ben ik er morgen helaas misschien niet bij, de vrouw heeft een paar treden op de trap overgeslagen en wij zitten (nou ja, zij ligt) bij de EH ... :? :shock:
aiks!
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1180
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

tonvandeacker schreef:
BD6B5CA3-098E-49C7-B7FE-12B108723DC8.jpeg

4 sets
2 versterkers
2 stands
Veel kabels
2 dacs
Ik ben er bijna

Tot morgen

4 sets ?? je houd alle ruimtes bezet joh ;)
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1180
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door WrineX »

WrineX schreef:
tonvandeacker schreef:
BD6B5CA3-098E-49C7-B7FE-12B108723DC8.jpeg

4 sets
2 versterkers
2 stands
Veel kabels
2 dacs
Ik ben er bijna

Tot morgen

4 sets ?? je houdt alle ruimtes bezet joh ;)
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12412
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door pappaleo »

Henkjan schreef:
Hans Nootdorp schreef:
sevenup schreef:

Ik zal een cd speler meenemen.
Mijn (passieve) HATT-monitors komen naar kamer 5. Hopelijk zijn mijn provisorische LS-snoeren lang genoeg.... Of heeft iemand nog 2 wat langere snoeren bij zich (banaan aan beide uiteinden)?
ik kan wel een rol snoer meenemen. moet er wel iemand een striptang, banaan en zo bij zich hebben
Trosje bananen kan ik wel meenemen.
Gebruikersavatar
Kingpin
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 11 aug 2019, 15:37

Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020

Bericht door Kingpin »

Sterkte voor je vrouw Sander.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”