Leuk nieuw speeltje: de Airblade

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1171
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Leuk nieuw speeltje: de Airblade

Bericht door WrineX »

anonamemouse schreef:
Zullen we met ons allen een beetje investeren en er een group buy van maken? Dan kunnen we met wat teamwork er een leuk luidsprekertje van maken!

Ik sla even over :) hehe ik denk dat er beter is voor 1200 per unit
Gebruikersavatar
satefan
Berichten: 4124
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad

Re: Leuk nieuw speeltje: de Airblade

Bericht door satefan »

Is er een datasheet van dit ding beschikbaar?
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Leuk nieuw speeltje: de Airblade

Bericht door richard »

WrineX schreef:
jeroen_d schreef:
De Mangers zijn naar mijn idee zwaar overschat.
Ik heb ze een keer gehoord en was ook niet bepaald onder de indruk :(
Ze zijn ook ooit ontworpen om een pistoolschot een beetje natuurgetrouw te kunnen reproduceren.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Leuk nieuw speeltje: de Airblade

Bericht door jeroen_d »

Leuk idee, maar ook daarin leggen ze het waarschijnlijk af tegen heel veel alternatieven. De test van Troels liegt er niet om, ik denk dat ik heel hard moet gaan zoeken om een driver te vinden die zo slecht presteert op de testbank.
Alles is slecht, response, afstraalgedrag, impuls respons, waterval, distortie extreem slecht, impedantie met rare afwijkingen van 100-1000Hz het is gewoon niet normaal.
Gebruikersavatar
WrineX
Berichten: 1171
Lid geworden op: za 14 jan 2017, 0:17
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Leuk nieuw speeltje: de Airblade

Bericht door WrineX »

jeroen_d schreef:
Leuk idee, maar ook daarin leggen ze het waarschijnlijk af tegen heel veel alternatieven. De test van Troels liegt er niet om, ik denk dat ik heel hard moet gaan zoeken om een driver te vinden die zo slecht presteert op de testbank.
Alles is slecht, response, afstraalgedrag, impuls respons, waterval, distortie extreem slecht, impedantie met rare afwijkingen van 100-1000Hz het is gewoon niet normaal.

bedoel je nu de manger ? want je bent de quote vergeten denk ik :)
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12871
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: Leuk nieuw speeltje: de Airblade

Bericht door jeroen_d »

Ik reageer op richard en refereer aan troels dus............de manger
Plaats reactie