anonamemouse schreef:Zullen we met ons allen een beetje investeren en er een group buy van maken? Dan kunnen we met wat teamwork er een leuk luidsprekertje van maken!
Ik sla even over
Moderator: Beheerdersteam
anonamemouse schreef:Zullen we met ons allen een beetje investeren en er een group buy van maken? Dan kunnen we met wat teamwork er een leuk luidsprekertje van maken!
Ze zijn ook ooit ontworpen om een pistoolschot een beetje natuurgetrouw te kunnen reproduceren.WrineX schreef:Ik heb ze een keer gehoord en was ook niet bepaald onder de indrukjeroen_d schreef:De Mangers zijn naar mijn idee zwaar overschat.
jeroen_d schreef:Leuk idee, maar ook daarin leggen ze het waarschijnlijk af tegen heel veel alternatieven. De test van Troels liegt er niet om, ik denk dat ik heel hard moet gaan zoeken om een driver te vinden die zo slecht presteert op de testbank.
Alles is slecht, response, afstraalgedrag, impuls respons, waterval, distortie extreem slecht, impedantie met rare afwijkingen van 100-1000Hz het is gewoon niet normaal.