Dat klinkt top. ! wat icepowers.. hahah hoeevel heb je er wel niet danHenkjan schreef:Ik kan wel wat icepowers meenemen
Of die 4kanaals.LM die ik te koop heb staan?
9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
HJ heeft genoeg minidsp's en Icepowers ja 
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Als eenvoudige meetversterker is van de week uit china iets met de TPA3251 binnen gekomen, die zal ik meenemen. Kan ik die wellicht eens beluisteren op passieve speakers, want die heb ik thuis niet
. Kunnen andere mensen mede een oordeel geven of het wat is of niet.
Neem dus ook mijn actieve speakers mee, heb wat aanpassingen aangebracht in DSP programmering. De twee AD converter staan nu parallel, zou net weer een paar dB in signaal ruis verhouding moeten opleveren. En tevens nog wat andere afstellingen tov Beetsterzwaag.
Neem ook USB DAC mee met PCM5102, die iets gemod is. Tevens een aantal zelfgebouwde microfoons, met Primo EM258 microfoon kapsels.
En verder een eenvoudige testopstelling om (meet) microfoons, onderling mee te vergelijken. Dus neem je meet microfoon en kalibratie file mee op USB stick, dan kunnen we wat vergelijkingen maken. Een audio interface met phantom voeding gaat dus ook mee.
Dus kortom, ik heb er zin in, alleen de straat is opengebroken, zal wel even sjouwen worden naar de auto die nu dus verderop staat
Neem dus ook mijn actieve speakers mee, heb wat aanpassingen aangebracht in DSP programmering. De twee AD converter staan nu parallel, zou net weer een paar dB in signaal ruis verhouding moeten opleveren. En tevens nog wat andere afstellingen tov Beetsterzwaag.
Neem ook USB DAC mee met PCM5102, die iets gemod is. Tevens een aantal zelfgebouwde microfoons, met Primo EM258 microfoon kapsels.
En verder een eenvoudige testopstelling om (meet) microfoons, onderling mee te vergelijken. Dus neem je meet microfoon en kalibratie file mee op USB stick, dan kunnen we wat vergelijkingen maken. Een audio interface met phantom voeding gaat dus ook mee.
Dus kortom, ik heb er zin in, alleen de straat is opengebroken, zal wel even sjouwen worden naar de auto die nu dus verderop staat
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
In dat geval is het misschien leuk dat ik ook mijn T-amp versterker van SMSL om die naast jouw versterker met TPA-3251 te zetten. Leuk om te vergelijken en te beoordelen.https://www.amazon.co.uk/TA2021B-High-g ... B00A2QL9IEjvenema schreef:Als eenvoudige meetversterker is van de week uit china iets met de TPA3251 binnen gekomen, die zal ik meenemen. Kan ik die wellicht eens beluisteren op passieve speakers, want die heb ik thuis niet. Kunnen andere mensen mede een oordeel geven of het wat is of niet.
Neem dus ook mijn actieve speakers mee....
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Is er nog behoefte aan carpoolen? Ik ga vanuit Dordrecht en kan nog drie mensen oppikken.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Hannesie en ik vertrekken ook vanuit dordrecht, misschien met z'n 3e rijden als hannesie dat ziet zitten?Arno schreef:Is er nog behoefte aan carpoolen? Ik ga vanuit Dordrecht en kan nog drie mensen oppikken.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
beschikbaar om mee te nemen 2 kastjes met een 2x125W module.WrineX schreef:Dat klinkt top. ! wat icepowers.. hahah hoeevel heb je er wel niet danHenkjan schreef:Ik kan wel wat icepowers meenemen
Of die 4kanaals.LM die ik te koop heb staan?![]()
verder in huis nog een 4 kanaals (woonkamer) en een 6 kanaals (bios), en wat subwoofer plate amps
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Ik ben er niet bij helaas, Barry vanmiddag een pm gedaan, ziek en geen zin om iedereen aan te steken, plus 2x3 uur autorijden nu is ook te veel 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
jammer man
maar ook bedankt at je aan ons denkt
maar ook bedankt at je aan ons denkt
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Barry: zijn de ruimtes al voldoende gevuld? Ik zou eventueel mijn LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee) kunnen meenemen.
Maar alleen als er ruimte en tijd voor is.
Maar alleen als er ruimte en tijd voor is.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Jammer en beterschap.Shadow schreef:Ik ben er niet bij helaas, Barry vanmiddag een pm gedaan, ziek en geen zin om iedereen aan te steken, plus 2x3 uur autorijden nu is ook te veel
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Lekker verhaal!Shadow schreef:Ik ben er niet bij helaas, Barry vanmiddag een pm gedaan, ziek en geen zin om iedereen aan te steken, plus 2x3 uur autorijden nu is ook te veel
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Zal ik nog een setje stands meenemen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Voor de zakdoeken?dre schreef:Zal ik nog een setje stands meenemen?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
@Joram,
Beterschap, vind het oprecht jammer dat je er niet bij kunt zijn!
Beterschap, vind het oprecht jammer dat je er niet bij kunt zijn!
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Dank, ik heb Erik ook ff een berichtje gedaan, daar zou jij normaal gezien nog spullen voor aannemen dacht ik? Ik heb met hem afgesproken dat ik dat opstuurSSassen schreef:@Joram,
Beterschap, vind het oprecht jammer dat je er niet bij kunt zijn!
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Beterschap Joram! Die spullen komen wel, ik moet toch eerst nog een boot opknappen eer ik weer wat tijd heb voor de audiohobby.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
En werk u dood
Och, sommigen hier hebben ook voor de rest van hun leven drivers op de plank liggen
Och, sommigen hier hebben ook voor de rest van hun leven drivers op de plank liggen
- tonvandeacker
- Berichten: 867
- Lid geworden op: ma 29 apr 2013, 8:26
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Joram...beterschap en we zien elkaar in Breda weer hopelijk.
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Bestaan die?Shadow schreef:En werk u dood![]()
Och, sommigen hier hebben ook voor de rest van hun leven drivers op de plank liggen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
MartienvanB / Hardbats welkom
WrineX Joppe mooi dat het toch lijkt te lukken met de planars
Je hebt denk ik wat ruimte nodig? Ik zet je voorlopig in kamer 6 'de Soos', waar ook het meten is. Ik zal de versterkers van Henkjan erbij zetten.
) zowiezo mee voor de wedstrijd.
Uiteraard is er ruimte en tijd voor, en anders maken we die. Joram (nogmaals beterschap en jammer dat je er niet bij kunt zijn) valt uit in kamer 5, ik zet je daar bij.Hans Nootdorp schreef:Barry: zijn de ruimtes al voldoende gevuld? Ik zou eventueel mijn LM4780-versterker met low-boost + mijn HATT-monitors (Tony Gee) kunnen meenemen.
Maar alleen als er ruimte en tijd voor is.
Als het niet veel moeite is, kan handig zijn. Ik neem die van mij (die jou wel bekend zijndre schreef:Zal ik nog een setje stands meenemen?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Nog een keer dit, het verzoek om de 5 euris entree gepast mee te nemen, ivm het jaarlijkse drama dat wisselgeld heet. Daarbij komt nog eens dat de pinautomaat in het winkelcentrum onlangs is weggehaald ivm het plofkraakgebeuren. Geen flappentap dus.
Koffie uit de automaat kost 1 euro voor een bakkie, en daar gaat kleingeld in. Dus wat kleingeld in de zak kan ook handig zijn....
Koffie uit de automaat kost 1 euro voor een bakkie, en daar gaat kleingeld in. Dus wat kleingeld in de zak kan ook handig zijn....
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Henkjan schreef:beschikbaar om mee te nemen 2 kastjes met een 2x125W module.WrineX schreef:Dat klinkt top. ! wat icepowers.. hahah hoeevel heb je er wel niet danHenkjan schreef:Ik kan wel wat icepowers meenemen
Of die 4kanaals.LM die ik te koop heb staan?![]()
verder in huis nog een 4 kanaals (woonkamer) en een 6 kanaals (bios), en wat subwoofer plate amps
2x 2x125
zijn er trouwens mensen die alleen subs gemaakt hebben >? ben ik wel benieuwd naar, zelf geen geld voor subs op het moment hihi maar vraag me af hoe dat werkt als je de grote planar speakers iets eerder weg filtert, kunnen we wellicht 2 setjes in een keer beluisteren. zomaar een idee.
overigens weet ik nog niet hoe ik ga komen hans had al aangeboden te kunnen carpoolen maar ik kan alleen niet naar hem toe gaan ik heb helemaal geen rijbewijs
Re: 9e luisterdag Oost Nederland zaterdag 1 februari 2020
Barry2001 schreef:MartienvanB / Hardbats welkomWrineX Joppe mooi dat het toch lijkt te lukken met de planars
Je hebt denk ik wat ruimte nodig? Ik zet je voorlopig in kamer 6 'de Soos', waar ook het meten is. Ik zal de versterkers van Henkjan erbij zetten.
hihi ik heb geen idee hoe groot die ruimte is
vervoer ben ik nog even aan het kort sluiten
