TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Moderator: Beheerdersteam
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Denk dat dat wel meevalt, ook fineer moet van een paar lak of afwerklaagjes voorzien worden, dus ook weer schuren en dergelijke.SSassen schreef:achteraf had ik gewoon moeten fineren want dan was ik allang al klaar geweest!
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Gewoon granollen die dingen. Zie je er niks meer van 
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Je moet toch ergens aan kunnen zien dat het een budget speaker is?
Aan de klank zul je het waarschijnlijk niet kunnen horen.
Aan de klank zul je het waarschijnlijk niet kunnen horen.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Nee joh, dat is echt in een vloek en een zucht gebeurd, twee lagen Skylt erop en klaar!ray5150 schreef:Denk dat dat wel meevalt, ook fineer moet van een paar lak of afwerklaagjes voorzien worden, dus ook weer schuren en dergelijke.SSassen schreef:achteraf had ik gewoon moeten fineren want dan was ik allang al klaar geweest!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Dat verkopen ze allang niet meer in de bouwmarkt ...Pjotr schreef:Gewoon granollen die dingen. Zie je er niks meer van
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
????SSassen schreef:Dat verkopen ze allang niet meer in de bouwmarkt ...Pjotr schreef:Gewoon granollen die dingen. Zie je er niks meer van
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
De prijs? Het beperkte kleurenpalet? Zwart of wit? Verder lijkt het mij eerste keus als je toch gaat schilderen.

viewtopic.php?p=1831959#p1831959
viewtopic.php?p=1831959#p1831959
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Gewoon wel een beetje mooi eigenlijk... Heb je die kastjes alweer kaal geschuurd voor een nieuwe poging?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Kastjes zijn inmiddels klaar, daar heb ik de hele dag op lopen zwoegen ...Leeuwarden schreef:Gewoon wel een beetje mooi eigenlijk... Heb je die kastjes alweer kaal geschuurd voor een nieuwe poging?
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Goed gelukt, heb je deze in je spuitcabine gemaakt?
Zo'n laagje zou ook niet misstaan op een paar C1 baffles
Zo'n laagje zou ook niet misstaan op een paar C1 baffles
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Wauw!SSassen schreef:Best aardig geworden zo ...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Yup, dit is een afwerking met zijdeglans blanke lak.erik1977 schreef:Goed gelukt, heb je deze in je spuitcabine gemaakt?
Zo'n laagje zou ook niet misstaan op een paar C1 baffles
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Hier is weinig "best aardig" aan hoor. Strak!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
Zo, gewapend met de meet data van de drivers vanavond even wat opzetjes voor het filter gemaakt, nu vlot slapen en morgen gelijk daarmee aan de slag ... 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33821
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs
En, al klaar?SSassen schreef:...., nu vlot slapen en morgen gelijk daarmee aan de slag ...![]()
