Voor degene die zich afvragen wat er met het project gebeurd is:
Ik stel het voorlopig even uit. Ben begonnen aan een studie electronica/wiskunde waar ik uiteraard bergen aan nuttige dingen leer, en het lijkt me beter om er even mee te wachten dan nu met goed geluk iets in elkaar te zetten! Domweg een schema nabouwen vind ik dan weer te gemakkelijk, het moet echt iets uitdagends blijven.
Ondertussen speelt m'n 6v6 versterker nog altijd perfect!
SE KT66 versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: SE KT66 versterker
Inmiddels genoeg geleerd?klusser schreef:Voor degene die zich afvragen wat er met het project gebeurd is:
Ik stel het voorlopig even uit. Ben begonnen aan een studie electronica/wiskunde waar ik uiteraard bergen aan nuttige dingen leer, en het lijkt me beter om er even mee te wachten dan nu met goed geluk iets in elkaar te zetten! ]
Re: SE KT66 versterker
Vermoedelijk TE geleerdjohan283 schreef:Inmiddels genoeg geleerd?klusser schreef:Voor degene die zich afvragen wat er met het project gebeurd is:
Ik stel het voorlopig even uit. Ben begonnen aan een studie electronica/wiskunde waar ik uiteraard bergen aan nuttige dingen leer, en het lijkt me beter om er even mee te wachten dan nu met goed geluk iets in elkaar te zetten! ]
Anne
