Na een niet helemaal geslaagde 6v6 PP bak
Het doel is om te beginnen met een simpele Single ended versterker. De transformatoren worden waarschijnlijk die van löwe die ze bij radioshop twente verkopen(type nog ff uitzoeken). De buis keuze evenals het schema ben ik nog niet uit, leukste vind ik zelf de kt66(genoeg vermogen en ziet er gewoon gaaf uit),maar misschien toch beter om bij de simpele el84 te blijven voorlopig.
Qua resultaat hoop ik een leuk versterkertje te bouwen voor erg weinig geld, die niet hard zou gaan en heel veel bass heeft, maar wel leuk klinkt.
Link naar de trafo's:
http://www.radiotwenthe.nl./transformatorenlowe.htm
Zal wel niet heel snel gaan (tijdsgebrek) maar ik ga jullie op de hoogte houden!




