SE KT66 versterker

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

klusser
Berichten: 204
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 22:55

Re: SE KT66 versterker

Bericht door klusser »

Voor degene die zich afvragen wat er met het project gebeurd is:

Ik stel het voorlopig even uit. Ben begonnen aan een studie electronica/wiskunde waar ik uiteraard bergen aan nuttige dingen leer, en het lijkt me beter om er even mee te wachten dan nu met goed geluk iets in elkaar te zetten! Domweg een schema nabouwen vind ik dan weer te gemakkelijk, het moet echt iets uitdagends blijven.

Ondertussen speelt m'n 6v6 versterker nog altijd perfect!
johan283
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 15:27

Re: SE KT66 versterker

Bericht door johan283 »

klusser schreef:
Voor degene die zich afvragen wat er met het project gebeurd is:

Ik stel het voorlopig even uit. Ben begonnen aan een studie electronica/wiskunde waar ik uiteraard bergen aan nuttige dingen leer, en het lijkt me beter om er even mee te wachten dan nu met goed geluk iets in elkaar te zetten! ]
Inmiddels genoeg geleerd? :roll:
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: SE KT66 versterker

Bericht door Ah!buis »

johan283 schreef:
klusser schreef:
Voor degene die zich afvragen wat er met het project gebeurd is:

Ik stel het voorlopig even uit. Ben begonnen aan een studie electronica/wiskunde waar ik uiteraard bergen aan nuttige dingen leer, en het lijkt me beter om er even mee te wachten dan nu met goed geluk iets in elkaar te zetten! ]
Inmiddels genoeg geleerd? :roll:
Vermoedelijk TE geleerd :shock: :lol:
Anne
johan283
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 12 nov 2010, 15:27

Re: SE KT66 versterker

Bericht door johan283 »

:rofl: zeker kun je bijna 2 keer afstuderen in 8 jaar :rofl:
Gebruikersavatar
VT4C
Berichten: 248
Lid geworden op: di 26 apr 2011, 22:43

Re: SE KT66 versterker

Bericht door VT4C »

Maar 8 jaar gaan bij regelmatig luisteren KT66 buizen niet mee...
Plaats reactie