Ik heb een veiligheids maat regel toegepast met een relais
Het aan/uit zetten van deze voeding doe ik met 1 relais en 2 druk knoppen 1x NO en een NC in de 220
Het relais overbrugd de druk knop NO met druk knop NC schakel ik het relais af
Daar staat ook een Klixon in serie NC contact
Als de mosfets te warm worden verbreekt het de stroom naar het relais
Die valt af en komt niet uit zich zelf weer op
Pas als de klixon afgekoeld is werkt de Druk knop NO weer en wordt dan weer over genomen door het relais kontakt
Dit om te voor komen dat de voeding uit zich zelf weer aan gaat als hij is afgekoeld
Beetje (rare) schakelaar nodig om die tweede mosfet en vervolgens de derde mosfet er bij te schakelen
Wilde het oplossen met draaischakelaar , maar kon niets vinden wat paste en ! Drie standen had en telkens een 90 graden verdraaide
Ik had wel een dubbel polige wissel schakelaar met middenstand Die heb ik gebruikt.
Moest er met een paar relais de functie in middenstand 200 mA is P contact op print verbinden met de twee Mosfet
In de stand 300 mA moet de twee eerste mosfet Fets met de derde worden verbonden
Dat heb ik opgelost met 2 relais met een wissel kontact
In stand 100 mA is er geen verbinding nodig. De schakelaar laat dan het eerste relais A opkomen
in de midden stand 200 mA is er geen verbinding en schakelt relais 1 af en gebruik het P contact en NC om Mosfet 2 aan Mosfet 1 te verbinden en aan P contact van relais B
In stand 300 mA wordt ook relais B erbij geschakeld en verbind NO contact van relais B met Mosfet 3

Dat werkt
Niet te zien maar was wel een dag leuk puzzelen
Morgen de Trafo voor Het Negatief en de 12 volt voor feest verlichting aan sluiten
De Displays Dan komt er meteen wat leven in
