Animo check Composiet Amplifier Mk2
Moderator: Beheerdersteam
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Hoi jongens. Ik was er i.d.d. niet bij in Hengelo, klopt. Planning is om eind mei een eerste proto aan de praat te hebben. Dit is echt wel andere koek dan de MK1. Een 250W versterker goed ontwerpen is echt héél véél méér werk.
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
.Pjotr schreef:Hoi jongens. Ik was er i.d.d. niet bij in Hengelo, klopt. Planning is om eind mei een eerste proto aan de praat te hebben. Dit is echt wel andere koek dan de MK1. Een 250W versterker goed ontwerpen is echt héél véél méér werk.
Gaaf, dat is nog best vlot. Ben heel benieuwd!
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Ik ben al begonnen !dre schreef:Ik ben er klaar voor.
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Pjotr schreef:Printen zijn in de ontwerpfase![]()
spannend
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Mooi project en ben erg benieuwd naar het resultaat.
Groetjes George
Groetjes George
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Zow, de eerste oogst druppelt eindelijk binnen:
De printen voor "COCO". De "Click-On-Click-Off" en beveiliging voor de CA-MK2
Wat doet het?
1/ Aan/uit middels drukknop (pulse)
2/ Aan/uit middels externe schakelspanning (5V - 48V) - opto geïsoleerd
3/ Soft-start (max. 2 kVA)
4/ DC beveiliging voor 2 kanalen
5/ Temperatuur beveiliging
6/ Enable signaal voor eindversterkers
Van het weekend maar eens bestücken en dan maak ik er wel een apart topic voor.
De printen voor "COCO". De "Click-On-Click-Off" en beveiliging voor de CA-MK2
Wat doet het?
1/ Aan/uit middels drukknop (pulse)
2/ Aan/uit middels externe schakelspanning (5V - 48V) - opto geïsoleerd
3/ Soft-start (max. 2 kVA)
4/ DC beveiliging voor 2 kanalen
5/ Temperatuur beveiliging
6/ Enable signaal voor eindversterkers
Van het weekend maar eens bestücken en dan maak ik er wel een apart topic voor.
-
dirklammers
- Berichten: 424
- Lid geworden op: do 23 aug 2012, 16:55
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Lekker veel SMD; niet voor niets “tig” oefensetjes in elkaar gesoldeerd
Ik blijf dit volgen.
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Ik zet de soldeerbout vast aan! Solderpasta ligt klaar. 
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Ziet er al weer goed uit 
Is die print voor 1 kanaal of voor 2 eigenlijk?
Is die print voor 1 kanaal of voor 2 eigenlijk?
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Het gaat in ieder geval wel Internationaal, met de keuzemogelijkheid voor 115 of 230 V.

Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Yup, vanuit Australië tot Canada weten ze dit forum te vinden Hans
Het is eigenlijk meer dat er veel variatie in die trafo'tjes is en zo passen de meeste er op. Hij is idd voor de bediening van 2 kanalen met de mogelijkheid van 2 trafo's apart gezekerd (dual mono).
Re: Animo check Composiet Amplifier Mk2
Jaja, en dan ook nog een display voor die mensen die het niet willen geloven?
Of is het een foutcode schermpje, en wat die weergeeft, en er uit op te maken valt hoe schoon de stroom is.

Of is het een foutcode schermpje, en wat die weergeeft, en er uit op te maken valt hoe schoon de stroom is.
