Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Moderator: Beheerdersteam
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Da’s waar ook ja, hoeveel had je er Loek? Kom je naar Breda?
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
morgen even in de voorraad kijken, Breda is zeker het plan.
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Mocht je dan verhinderd zijn, dan wil ik het ook wel meenemen.cool schreef:morgen even in de voorraad kijken, Breda is zeker het plan.
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Ik heb er 10 met beugel.
Ook nog 8 jampotten 100.000uF/40V met beugel. Afm. 65x105mm.
@ Ray, bedankt voor je medewerking
Ook nog 8 jampotten 100.000uF/40V met beugel. Afm. 65x105mm.
@ Ray, bedankt voor je medewerking
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Is je magazijn zo vochtig Loek?
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Beetje wel geweest Gerhard, laatste tijd gelukkig een stuk beter. Maar even met de staalborstel over de boutjes of, in het ergste geval, een stel nieuwe erin 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Ha gelukkig! Was even bang dat je er jaren boven hebt zitten te kwijlen
.
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Het kan ook zijn dat de cavia's uit hun hok gekomen zijn voordat ze ergens anders gingen wonen 
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Bruin-grijze Cavia's met een lange dunne staart toch..........? 
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Oh wat mooicool schreef:Ik heb er 10 met beugel.
Ook nog 8 jampotten 100.000uF/40V met beugel. Afm. 65x105mm.
@ Ray, bedankt voor je medewerking
Die kleintjes kunnen mooi in de standaard Aleph-X
Die grote heb ik ook wel een plan mee
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Sic Safco, destijds volgens sommige lieden zeer audiofiele elco's..cool schreef:Ik heb er 10 met beugel.
Ook nog 8 jampotten 100.000uF/40V met beugel. Afm. 65x105mm.
@ Ray, bedankt voor je medewerking
groet,
Aat
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Nu wil ik nog een iets zwaardere klasse A bouwen, zeg 2x100 watt, die zouden daar mooi in passen 
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Wordt het onderhand niet handig om een drie fase aansluiting te maken?Shadow schreef:Nu wil ik nog een iets zwaardere klasse A bouwen, zeg 2x100 watt, die zouden daar mooi in passen
groet,
Aat
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Da's die in het huis, in de garage hangt er nog éénAatV schreef:Wordt het onderhand niet handig om een drie fase aansluiting te maken?Shadow schreef:Nu wil ik nog een iets zwaardere klasse A bouwen, zeg 2x100 watt, die zouden daar mooi in passen![]()
groet,
Aat
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Die zijn er ook;
Let the matching begin!
Let the matching begin!
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Wachten op de printboer 
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Ziet er goed uit lijkt me?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Wie heeft die printen getekend 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Zoals ergens binnen komen en dan vragen: "Zo, vis gegeten vanavond?:
Nee niks mis met de printen, silk buiten de padjes houden de volgende keer maar dat hadden jullie zelf ook wel gezien. Vroeg me af of ze ergens gekocht waren of zelf getekend. Zie verder geen schema, verder niets gechecked.
Nee niks mis met de printen, silk buiten de padjes houden de volgende keer maar dat hadden jullie zelf ook wel gezien. Vroeg me af of ze ergens gekocht waren of zelf getekend. Zie verder geen schema, verder niets gechecked.
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Het is een bordje om op de plek van 1 mosfet er 4 te zetten Barry, daarmee de bias per fet omlaag te brengen bij gelijk vermogen, of meer vermogen bij gelijke bias per fet 
Re: Pass Aleph-X - starten met informatie verzamelen en de eerste spullen
Schema en eerste versies van de layout zijn hier te vinden : viewtopic.php?p=1892744#p1892744
Is op zich een vrij simpel ontwerp waar niet veel fout aan kan gaan. het had misschien nog wel wat compacter gekund, maar echt nodig is het niet gezien de enorme koelblokken die toegepast gaan worden.
Silkscreen is iets waar ik nog mee moet leren omgaan, omdat ik altijd zelf etste heb ik me daar nooit druk om gemaakt, hoogstens als er meerdere waardes door elkaar stonden om de leesbaarheid te vergroten.
Zie wel dat er iets fout is gegaan in de fabricage, de waardes van de kleine weerstanden (220R) zijn om een of andere duistere reden weggevallen.
In de Gerber van die laag blijken ze ook niet te zitten. vreemd.
Is op zich een vrij simpel ontwerp waar niet veel fout aan kan gaan. het had misschien nog wel wat compacter gekund, maar echt nodig is het niet gezien de enorme koelblokken die toegepast gaan worden.
Silkscreen is iets waar ik nog mee moet leren omgaan, omdat ik altijd zelf etste heb ik me daar nooit druk om gemaakt, hoogstens als er meerdere waardes door elkaar stonden om de leesbaarheid te vergroten.
Zie wel dat er iets fout is gegaan in de fabricage, de waardes van de kleine weerstanden (220R) zijn om een of andere duistere reden weggevallen.
In de Gerber van die laag blijken ze ook niet te zitten. vreemd.
