Vanmorgen maar even geluisterd of het inbranden vannacht heeft geholpen
Glaswerk opgestart en volume open,en ik hoor alleen maar tik,tik ,tik etc.
Ik denk dat de streamer vannacht een hikje heeft gemaakt,de boel opnieuw opstarten en gelijk de Max2Play software geupdate en alles deed het weer
Het geluid is nu ruimtevullend aanwezig,gisteren klonk het nog wat gesloten, dat gaat de goede kant op
Alleen mis ik nog wat sprankeling in het hoog,belletjes,zangdefenitie, details dus ,allemaal subjectieve termen natuurlijk
Nu is de AD1865 dac op zich geen hoge tonen monster(lees bloed in je oren), maar er moet meer in zitten
Oke, op naar stap 2,dat Burson ding er maar even in gezet,ben benieuwd of ie draait op 5V
Hij doet het!!!
Die OPA637 gaat weer terug in de geluidskaart,komt er niet weer in, het is nu al te horen dat de BURSON deze kwa geluidsbeeld ruim overtreft
Nu verder met de 100 uur inbrandtijd van de BURSON en dan het geluid maar weer beoordelen............
