Ik heb voor een nieuw te bouwen versterkertje een symmetrische voeding nodig.
Welke configuratie is nu eigenlijk het beste en waarom dan ?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
En dat is de enige echt belangrijke reden.paulebappie schreef:Verder kan schakeling 2 natuurlijk 2 keer zoveel stroom aan bij gelijke componenten.