Willy_61 schreef:
ik kan moeilijk het podium beklimmen om hem bezig te zien, maar deze keer komt het zeker goed

Ik laat me niet gek maken Anne door een imbeciel die Mn naam niet eens weet en om bitcoin,s vraagt
Het is voor het eerst dat ik een dergelijke mail krijg Dus was er wel nieuwsgierig naar
————————————————————————————————————————————————————————————
Ter zake
Bij leven en welzijn ga ik morgen alles aansluiten
Zaterdag heb ik de UGT,s vast gezet op de bodem 2 gaatje kon ik gebruiken van de 4 waarmee die van
AE stonden vast geschroefd en de SMPS een beetje op geschoven en vast gezet met 2 m3 bouten
Vanavond een uurtje bezig geweest en de printpaaltjes er in gezet voor omschakeling ingang en Triode/Penthode omschakeling
En eerste draadjes van de Old Buffalo op de kroonsteen vast gezet
Willy had eerder al een afb. Geplaatst met de kleuren
Dus daar hoef ik niets meer voor uit te testen

of stiekem toch maar ff doen Vertrouw die rot Chinees voor geen meter meer
De rest is ook alleen maar van a naar a etc Heb al twee keer een repetitie gedaan
Die 100 ohm naar gnd laat ik nog ff weg op de PS print
En de hoogspanning ook gewoon op 300 volt
Ben zeer benieuwd Anne en Willy e.v.a.
Mn scoop doetutweer

Dankzij Peter
Dus kunnen we weer mooi golfjes en blokjes kijken
Ga ook eens voor de lol die Vervormings meter aansluiten
Hij werkt wel goed op een signaal generator getest Maar op een versterker nog niet geprobeerd
Ben benieuwd Willy hoeveel procent vervorming er op zit bij 1 kHz sinus op 4-8 ohm bij 1 Watt
Ben wel benieuwd als ik die cijfers van hem zie in zijn versterker op plankjes dan zal het wel een stuk meer % zijn.