Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2
Moderator: Beheerdersteam
Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2
Inderdaad, zodra er muziek speelt kraakt een van b110's. De stofkap zit een beetje los ten opzichte van de conus. Ik probeer deze te lijmen en hoop dat het helpt.
Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2
Ik zou de dop eerder even loshalen en proberen of het dan nog kraakt.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28473
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2
Inderdaad, eerst even het dopje eraf halen. Kraakt het dan nog, dan is de B110 overleden.
Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2
Dood is hij zeker niet. Ik denk dat hij wat TLC nodig heeft.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2
Heb die nog wel liggen, Mocht je er om verlegen zitten
Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2
Is dat toevallig de B110 1057? Misschien 2 stuks?
Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2
Opsturen naar Groningen kan ook.
https://www.total-speaker-repair.nl/profiel.htm
https://www.total-speaker-repair.nl/profiel.htm
Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2
Ik zou niet weten waarom niet. Prima ervaring mee overigens.aspie3 schreef:Is die nog steeds in de businiss?
Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2
Dan maar even wat completer:
Audiofriends en Goodhifi zijn er ook nog volgens mij. Maar dan moet je wel zelf aan de slag. Dit lijkt mij overigens een geval van losse spreekspoelwikkelingen (te heet geworden?).
Audiofriends en Goodhifi zijn er ook nog volgens mij. Maar dan moet je wel zelf aan de slag. Dit lijkt mij overigens een geval van losse spreekspoelwikkelingen (te heet geworden?).
