Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Vintage
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 28 nov 2018, 17:08

Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2

Bericht door Vintage »

Inderdaad, zodra er muziek speelt kraakt een van b110's. De stofkap zit een beetje los ten opzichte van de conus. Ik probeer deze te lijmen en hoop dat het helpt.
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3081
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2

Bericht door beijert »

Ik zou de dop eerder even loshalen en proberen of het dan nog kraakt.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28477
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2

Bericht door ds23man »

Inderdaad, eerst even het dopje eraf halen. Kraakt het dan nog, dan is de B110 overleden.
Gebruikersavatar
Vintage
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 28 nov 2018, 17:08

Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2

Bericht door Vintage »

Dood is hij zeker niet. Ik denk dat hij wat TLC nodig heeft.
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9199
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2

Bericht door wouter »

Heb die nog wel liggen, Mocht je er om verlegen zitten
Gebruikersavatar
Vintage
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 28 nov 2018, 17:08

Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2

Bericht door Vintage »

Is dat toevallig de B110 1057? Misschien 2 stuks?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2

Bericht door ray5150 »

Opsturen naar Groningen kan ook.
https://www.total-speaker-repair.nl/profiel.htm
aspie3
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 25 nov 2013, 19:06

Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2

Bericht door aspie3 »

Is die nog steeds in de businiss?
pompebled
Berichten: 1353
Lid geworden op: vr 29 dec 2006, 17:03
Locatie: Sneek

Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2

Bericht door pompebled »

Of Audiolab in St. Nicolaasga: http://www.audiolab.nl/audiolab8x6.htm

Groeten, Jan.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11061
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2

Bericht door richard »

aspie3 schreef:
Is die nog steeds in de businiss?
Ik zou niet weten waarom niet. Prima ervaring mee overigens.
Gebruikersavatar
markbakk
Berichten: 5698
Lid geworden op: wo 15 sep 2010, 21:27
Locatie: Arnhem

Re: Reviseren ( en herstellen ) Meridian m2

Bericht door markbakk »

Dan maar even wat completer:
Audiofriends en Goodhifi zijn er ook nog volgens mij. Maar dan moet je wel zelf aan de slag. Dit lijkt mij overigens een geval van losse spreekspoelwikkelingen (te heet geworden?).
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”