let wel, dan krijg je geen nieuw exemplaar, maar eentje van een jaar of 40 oud, die natuurlijk wel helemaal gerestaureerd is, afgeladen met transformatoren is, voorversterkers in klasse A heeft, en geen IC's in de signaal weg heeft zitten.John P schreef:Geen cadeautjes onder de boom dit jaar.
Dave Grohl heeft er zelfs een film over gemaakt :
Maar weer even terug naar de voeding, kastje en frontplaatje, ook uit de recycling.
En (een set nieuwe) Neutrik 5-polige XLR stekker om de tafel aan de voeding te koppelen.
